αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟι δύο startuppers στις οποίες έχουν επενδύσει οι New York Times, περιγράφουν τον ιδιαίτερο τρόπο που γιορτάζουν τις αποτυχίες μέσα στην εταιρία

Οι δύο startuppers στις οποίες έχουν επενδύσει οι New York Times, περιγράφουν τον ιδιαίτερο τρόπο που γιορτάζουν τις αποτυχίες μέσα στην εταιρία

Έχουμε ξανά μιλήσει για την TheSkimm. Την αμερικανική startup που δημιούργησαν δύο νέες κοπέλες, η Danielle Weisberg και η Carly Zakin. Η καινοτόμος επιχείρηση έχει έδρα στη Νέα Υόρκη και δραστηριοποιείται στο κομμάτι του Newsletter, εστιάζοντας στο γυναικείο κοινό. Τα αποτελέσματα της μέχρι τώρα είναι εξαιρετικά θετικά, αφού έχει πάνω από 4.000.000 συνδρομητές. Ενώ πριν από κάμποσο χρονικό διάστημα, στην startup επένδυσαν οι New York Times, με το χρηματικό ποσό των 500.000 δολαρίων.

Μάλιστα, οι δύο νεαρές επιχειρηματίες, δεν έχουν στόχο πάντα να επιτυγχάνουν, σε κάθε τι που δοκιμάζουν. Αφήνουν περιθώρια και για αποτυχίες. Μιλώντας στο αμερικανικό Entrepreneur.com, εξηγούν ότι όσο η εταιρία τους αναπτύσσεται, αυτό που πρέπει να κάνουν είναι να προσπαθούν ξανά και ξανά, δοκιμάζοντας συνεχώς νέες ιδέες.

Έχουν μάλιστα και έναν ιδιαίτερο τρόπο για να γιορτάζουν τις αποτυχίες εντός της εταιρίας. Όλο το 2017, κάθε Παρασκευή, ένα διαφορετικό άτομο της ομάδας φόραγε το «Fail So Hard» καπέλο. Και παρουσίαζε ένα project ή μια ιδέα που δεν πήγε τόσο καλά. «Ως ομάδα γιορτάζουμε το γεγονός ότι κάποιος προσπάθησε και απέτυχε σε κάτι, θέλοντας να πάει την εταιρία μπροστά», λένε οι ιδρύτριες της TheSkimm. Ενώ συμπληρώνουν, ότι αν δεν έχεις αποτυχίες, μάλλον δεν προσπαθείς πολύ και δεν προσπαθείς αν αρπάξεις όλες τις ευκαιρίες.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

8 − four =