αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟι δύο πιο σημαντικές ερωτήσεις που πρέπει να κάνεις στον εαυτό σου, πριν ξεκινήσεις μια επιχείρηση

Οι δύο πιο σημαντικές ερωτήσεις που πρέπει να κάνεις στον εαυτό σου, πριν ξεκινήσεις μια επιχείρηση

Τα πράγματα είναι αρκετά πιο απλά στην εποχή μας. Αν θέλεις να δημιουργήσεις μια επιχείρηση, τότε βρίσκεις ένα πρόβλημα που χρειάζεται λύση, και μέσα σε σύντομο χρόνο μπορείς να έχεις την δική σου digital πλατφόρμα που θα λύνει το εν λόγω πρόβλημα. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι θα δημιουργήσεις μια πετυχημένη επιχείρηση. Δεν είναι τυχαίο ότι περίπου 8 στις 10 startups αποτυγχάνουν. Και τερματίζουν την λειτουργία τους πολύ σύντομα.

Πως όμως θα ξέρεις αν η business ιδέα σου αξίζει να γίνει επιχείρηση; Το αμερικανικό inc.com κάνει τα δεδομένα λίγο πιο συγκεκριμένα. Πριν ξεκινήσεις μια επιχείρηση, πρέπει να κάνεις στον εαυτό σου 2 σημαντικές ερωτήσεις.

Δίνω την λύση σε μια πραγματική ανάγκη ή μήπως σε μια φαινομενική ανάγκη; Κι αν ισχύει το πρώτο, η αξία της επίλυσης του προβλήματος αντισταθμίζει τις αλλαγές συμπεριφοράς που απαιτούνται από τον πελάτη;

Οι επιχειρηματίες έχουν εξ ορισμού δύο συγκεκριμένα στοιχεία ανάμεσα σε άλλα: Πάθος για την δημιουργία επιχειρήσεων και πάθος για την επίλυση προβλημάτων. Ποιο είναι το πρόβλημα εδώ; Ότι το πρώτο κάποιες φορές υπερκαλύπτει το δεύτερο, και έτσι βλέπουμε εταιρίες να δημιουργούνται χωρίς να έχουν ουσιαστικό λόγο ύπαρξης.

Ειδικά στο digital πεδίο, μοιάζει αρκετά δελεαστικό το να δημιουργήσεις κάτι δικό σου και να το βγάλεις στην αγορά μέσα σε ελάχιστο χρόνο. Συνήθως τέτοια projects ξεκινούν απλά με μια φράση του στιλ «Δεν θα ήταν cool αν…». Και λίγο καιρό αργότερα, υπάρχει ένα app για αυτό.

Μπορεί η καθαρή χρησιμότητα του προϊόντος να μοιάζει cool, όμως πολλοί ιδρυτές δεν εξετάζουν το αν οι χρήστες θα μπουν πραγματικά στην διαδικασία να αλλάξουν την καθημερινότητα τους, και να χρησιμοποιήσουν το νέο project. Αν οι χρήστες δεν ανταποκριθούν, τότε η νέα επιχείρηση θα «πεθάνει» πολύ γρήγορα.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

fifteen − eleven =