αρχικηΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣΞεκίνησε κόβοντας σορτσάκια για τον εαυτό της και τώρα έχει ολόκληρο brand ρούχων. Η ιδρύτρια του No Thinkin μιλά στο It’s Possible

Ξεκίνησε κόβοντας σορτσάκια για τον εαυτό της και τώρα έχει ολόκληρο brand ρούχων. Η ιδρύτρια του No Thinkin μιλά στο It’s Possible




Μπορεί στο πεδίο των ρούχων να υπάρχουν πολλοί μεγάλοι «παίχτες». Μπορεί να έχουμε οικονομική κρίση. Όμως, οι τολμηρές κινήσεις μπορούν να κάνουν τη διαφορά. Αρκεί να βρεις μια ανάγκη την οποία μπορείς να καλύψεις. Κάπως έτσι σκέφτηκε η Μιρκέτα Βιδάλη, δημιουργώντας το brand ρούχων No Thinkin.

Μάλιστα, όταν την ρωτάς τι θα έκανε διαφορετικά σε αυτή της την προσπάθεια, η ίδια απαντά ότι θα ξεκίναγε ακόμα νωρίτερα. Μιλώντας στο It’s Possible, εξηγεί μεταξύ άλλων πως προέκυψε η ιδέα για το project της, ενώ επισημαίνει τη σημασία των social media στις επιχειρήσεις της εποχής μας.

Πως ακριβώς προέκυψε η ιδέα για το No Thinkin;

Η ιδέα για την no thinkin δεν προέκυψε ως αυτό καθαυτό. Όταν ξεκίνησα, μεταποιούσα τζιν μακριά levis σε σορτσάκια πάνω στο σώμα μου, για δίκη μου χρήση , αργότερα έκανα το ίδιο και για τις φίλες μου , και μετά ήρθε η ώρα για την no thinkin. Δημιουργήθηκε λοιπόν κατόπιν ζήτησης, έπρεπε να δράσω εκείνη την στιγμή και να καλύψω αυτήν την ανάγκη που υπήρχε εκείνη την στιγμή γύρω από αυτό το κομμάτι.

Με απλά λόγια, τι περιλαμβάνει το brand σας;

Το brand ξεκίνησε με μια μικρή παραγωγή αποκλειστικά σε τζιν σορτσάκια. Υπήρχε μόνο ένας κωδικός σε 2-3 χρώματα. Τώρα 2,5 χρόνια περίπου μετά υπάρχει ολοκληρωμένη σειρά με τζιν μακριά και σορτσάκια , ρούχα , καθώς τώρα και παπούτσια.

Η Μιρκέτα Διβάλη

Στο πεδίο της μόδας, δραστηριοποιούνται αρκετές μεγάλες αλυσίδες. Πως μπορεί ένα νέο brand να αντιμετωπίσει αυτόν τον ανταγωνισμό;

Ένα νέο brand για μένα πρέπει να αναγνωρίζει τον ανταγωνισμό του, να τον σέβεται ώστε να δημιουργήσει κάτι το οποίο με κάποιο τρόπο να διαφοροποιηθεί και να έχει ταυτότητα.

Έτσι το κοινό που χτίζεις ξέρει τι να περιμένει από εσένα και μένει πιστό.

Δεν μπερδεύεται και σίγουρα δεν βρίσκει και παραδίπλα το ίδιο. Λέω παραδίπλα καθως στα social media η επιρροή ειναι μεγάλη κάνεις ένα scroll down στο κινητό σου τηλέφωνο και πας από το ένα brand στο άλλο, εύκολα και γρήγορα, όπως κάναμε παλιά στα εμπορικά και στα mall αφιερώνοντας λίγο περισσότερο χρόνο.

Στην εποχή την οποία ζούμε, τελικά το ελληνικό κοινό ξοδεύει χρήματα για ρούχα; Ποια είναι η εικόνα που έχετε

Σίγουρα ζούμε σε μια δύσκολη εποχή, σίγουρα οι ανάγκες έχουν αλλάξει καθως και οι προτεραιότητες μας. Η απάντηση ειναι ανάλογα.

Αν κρίνουμε με δέκα χρόνια πριν θα πούμε ότι το κοινό δε ξοδεύει τόσο. Αν κρίνουμε όμως με τα δεδομένα τα οποία εχουμε μπορούμε να πούμε ότι ναι ξοδεύει. Θα ξοδέψει νομίζω περισσότερο στο διαδίκτυο από ότι σε ένα φυσικό κατάστημα.

Αν μπορούσατε να γυρίσετε το χρόνο πίσω, τι θα κάνατε διαφορετικά σε αυτή την επιχειρηματική σας προσπάθεια;

Αν μπορούσα να γυρίσω πίσω το χρόνο θα είχα ξεκινήσει αυτήν την προσπάθεια μου ακόμη νωρίτερα.

Αφού τότε μάζευα λεφτά για ένα μεταπτυχιακό πάνω στις σπουδές μου και στόχευα σε αυτό. Θα άλλαζα τα θέλω μου, τους τότε στόχους μου ακόμη και πανεπιστήμιο αν μπορούσα ώστε όλη μου η πορεία και οι γνώσεις μου να ήταν γύρω από αυτό το κομμάτι.

Η εταιρία σας έχει μια δυναμική παρουσία στα social media. Θεωρείτε ότι τα κοινωνικά δίκτυα είναι ένας βασικός «μοχλός» για τους νέους επιχειρηματίες;

Αναμφισβήτητα είναι μοχλός και όχι μόνο. Δεν επιβιώνεις πλέον χωρίς τα social media. Όλες οι επιχειρήσεις πρέπει να το γνωρίζουν αυτό και να συμβαδίζουν με τα νέα δεδομένα αυτά.

Είναι ο νέος τρόπος προβολής είναι η βιτρίνα του καταστήματος σου και πρέπει να την ανανεώσεις και να την προβάλεις συνεχώς.


ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

3 × two =