αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ«Ξεκίνησα να στέλνω cold emails και έφτασα στην επιτυχία»: Μια CEO εξηγεί την τακτική της και δίνει 4 tips

«Ξεκίνησα να στέλνω cold emails και έφτασα στην επιτυχία»: Μια CEO εξηγεί την τακτική της και δίνει 4 tips

H Katia Beauchamp δεν είχε καμία σχέση με την τεχνολογία ή την αγορά της ομορφιάς, πριν δημιουργήσει την εταιρία, της οποίας το όνομα έγινε συνώνυμο του συνδρομητικού box model, όπως λέει το CNBC.

«Η συνιδρύτρια μου και εγώ δεν είχαμε καμία σχέση με την τεχνολογία ή την αγορά της ομορφιάς» σημείωσε η Katia Beauchamp, CEO της Birchbox, στο πρόσφατο Bloomberg Cornell Tech. Μέχρι σήμερα, η εταιρία έχει λάβει πάνω από 86 εκατ. δολάρια σε χρηματοδοτήσεις.

Τι ακριβώς κάνει; Στέλνει κάθε μήνα κάποια κουτιά που μέσα έχουν προϊόντα ομορφιάς σε μικρό μέγεθος. Το κάνει αυτό με περισσότερους από 1 εκατ. συνδρομητές τους οποίους διαθέτει αυτή τη στιγμή.

Τα πράγματα όμως δεν ήταν καθόλου εύκολα στην αρχή. Οι δύο ιδρύτριες όχι μόνο δεν είχαν προηγούμενη εμπειρία, αλλά δεν είχαν και την εμπιστοσίνη των επενδυτών, οι οποίοι έλεγαν αρχικά ότι το εγχείρημα θα αποτύχει. Τότε η Beauchamp στράφηκε σε μια επιλογή που άλλαξε τα δεδομένα: έστειλε cold emails. Τα οποία είναι με απλά λόγια τα emails που στέλνουμε σε κάποιον χωρίς να μας το έχει ζητήσει ο ίδιος και χωρίς να τον γνωρίζουμε προσωπικά. Και η τακτική αυτή αποδείχτηκε πολύ σωστή, στην περίπτωση μας.

«Έστειλα cold emails σε οποιονδήποτε CEO από τη βιομηχανία της ομορφιάς. Και πέτυχε!» λέει η Beauchamp. Κάπως έτσι, κατάφερε να κλείσει deals με πολλές εταιρίες ομορφιάς και στη συνέχεια διοχέτευσε τα προϊόντα τους. Βέβαια, επειδή μια τέτοια τακτική δεν είναι τόσο εύκολη όσο φαίνεται, η επιχειρηματίας δίνει 4 tips για να στείλεις cold emails που θα έχουν θετικό αποτέλεσμα.

1- Βάλτε κάτι εντυπωσιακό στη γραμμή θέματος. Η Beauchamp έβαλε «Reimagining beauty retail online». Κάτι που θεωρεί ότι είχε σημαντικό ρόλο στην επιτυχία.

2- Βεβαιωθείτε ότι το email είναι αρκετά μικρό, έτσι ώστε ο παραλήπτης να μη χρειαστεί να κάνει scroll down στο smartphone του. Όσο λιγότερο χρόνο χρειαστεί για να το διαβάσει, τόσο το καλύτερο.

3- Μη στείλετε κάποιο business plan. Είναι υπερβολικό. Αντί για αυτό μπορείτε να στείλετε μια σελίδα με περισσότερες πληροφορίες.

4- Ρωτήστε για κάτι που είναι πολύ δύσκολο να πει «όχι». Η Beauchamp δεν ζήτησε από τους CEOs μεγάλες χάρες ή δωρεάν προϊόντα. Η ίδια ρώτησε για παράδειγμα: «Έχετε 5 λεπτά να μου δώσετε μερικές συμβουλές;».

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

1 × 4 =