αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΝέα άνοδος για το It’s Possible: 31.142 μοναδικοί αναγνώστες τον Απρίλιο

Νέα άνοδος για το It’s Possible: 31.142 μοναδικοί αναγνώστες τον Απρίλιο

Όλο και περισσότεροι άνθρωποι μπαίνουν στη «μεγάλη συζήτηση» που έχουμε δημιουργήσει. Όλοι έχουν θέση εδώ. Τον Απρίλιο, η επισκεψιμότητα του It’s Possible κατέγραψε νέα άνοδο, φτάνοντας τους 31.142 μοναδικούς αναγνώστες και τις 73.264 προβολές σελίδας. Αριθμοί που το καθιστούν, ως ένα από τα πιο δημοφιλή ελληνικά sites, που εστιάζουν στις startups και την καινοτομία.

Παράλληλα, σύμφωνα με τα στοιχεία των Google Analytics, το 63,3% της επισκεψιμότητας, προέρχεται από mobile συσκευές. Ένα υψηλό ποσοστό, που δείχνει αφενός ότι το site προσαρμόζεται καλά στα δεδομένα της εποχής και αφετέρου ότι οι αναγνώστες τους It’s Possible είναι πλήρως εξοικειωμένοι και χρησιμοποιούν τις νέες τεχνολογίες.

Ο Απρίλιος ήταν ένας μήνας με ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Είχαμε πολλές συνεντεύξεις. Για πρώτη φορά, είδαμε αυτό που είχαμε προαναγγέλλει: Συνεντεύξεις με ξένους επιχειρηματίες που καταγράφουν τα δικά τους καινοτόμα success stories. Μίλησαν για το πώς κατάφεραν οι ίδιοι να φτάσουν στην επιτυχία, ενώ έδωσαν και τις συμβουλές τους στους Έλληνες startuppers.

Είδαμε, για παράδειγμα τη συνέντευξη του Δανού που ίδρυσε την «Translated By Us». Μια εταιρία στην οποία οι εργαζόμενοι δουλεύουν 6 ώρες ανά ημέρα και πληρώνονται για 8 ώρες. Με τον νεαρό επιχειρηματία να εξηγεί το πώς λειτουργεί θετικά ένα τέτοιο μοντέλο. Επίσης, φιλοξενήσαμε τη συνέντευξη των δύο Ισπανίδων που έχουν δημιουργήσει τη Visual Learners. Έναν Οργανισμό που ξεκίνησε από ένα σπίτι, πλέον έχει γίνει διεθνής και βοηθά τα αυτιστικά παιδιά. Οι δύο ιδρύτριες έχουν συμπεριληφθεί στη λίστα «30 Under 30» του Forbes.

Ένα ακόμα high-ligh του Απριλίου, ήταν σίγουρα το άρθρο γνώμης, που μίλαγε για τους «Επαγγελματίες ξένους startuppers και τους «χαλαρούς» Έλληνες». Ένα άρθρο που συγκέντρωσε υψηλή επισκεψιμότητα, πολλά θετικά σχόλια, ενώ ταυτόχρονα υπήρξαν και κάποιοι που ενοχλήθηκαν. Για να είμαστε όμως ειλικρινείς, είναι αναμενόμενο τέτοια αιχμηρά άρθρα να προκαλούν αντιδράσεις όλων των ειδών. Το βέβαιο είναι, ότι σε αυτόν τον δρόμο πρέπει να κινηθούμε. Να παραθέτουμε δηλαδή ως site, τα θετικά και τα αρνητικά που συμβαίνουν γύρω μας. Είτε αυτά αφορούν τους επενδυτές, είτε τους startuppers, τις θερμοκοιτίδες, τις τράπεζες, τα events ή  τα media. Να γίνεται μια ειλικρινής συζήτηση. Αυτός είναι ο δρόμος στον οποίο πρέπει να βαδίσουμε, αν δεν θέλουμε να πάμε στην πεπατημένη που πήγαν οι παλαιότεροι.

Αξίζει να αναφερθούμε και σε κάτι πιο αισιόδοξο. Το 90% της επισκεψιμότητας του It’s Possible προέρχεται από την Ελλάδα. Είμαστε άλλωστε ένα ελληνικό ενημερωτικό site. Ας μην μιλήσουμε όμως τώρα για τους πολλούς. Ας αναφερθούμε στους «λίγους»: Τους ανθρώπους που μπαίνουν στο site, από διάφορες χώρες του κόσμου. Εκτός από την Ελλάδα, το σχετικό TOP-10 συμπληρώνουν: ΗΠΑ, Βρετανία, Γερμανία, Κύπρος, Ολλανδία, Γαλλία, Ιταλία, Ελβετία και Βέλγιο. Ενώ δεν λείπουν και οι αναγνώστες από πιο εξωτικές χώρες όπως η Ταϊλάνδη, η Ινδία, η Βραζιλία και η Σαουδική Αραβία. Παρακάτω, βλέπετε έναν παγκόσμιο χάρτη, όπως αυτός αποτυπώνεται στα Google Analytics. Με μπλε χρώμα, σημειώνονται οι χώρες στις οποίες καταγράφηκαν αναγνώστες του It’s Possible, το μήνα Απρίλιο. Θα γίνει, άραγε, κάποια στιγμή όλος μπλε;

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

four × 3 =