αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΜε δυναμικές προσφορές τα σούπερ μάρκετ θέλουν να γεμίσουν από κόσμο εν όψει Χριστουγέννων

Με δυναμικές προσφορές τα σούπερ μάρκετ θέλουν να γεμίσουν από κόσμο εν όψει Χριστουγέννων

Θέση μάχης παίρνουν οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ εν όψει της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Με όπλο τις έντονες προωθητικές ενέργειες της βιομηχανίας, καθώς και τις επιπλέον προσφορές που οι ίδιες πριμοδοτούν, στοχεύουν στην κατάκτηση της πρώτης θέσης στην προτίμηση της νοικοκυράς για το εορταστικό καλάθι.

Οι πρώτες εκτιμήσεις στελεχών της αγοράς θέλουν την κατανάλωση φέτος τα Χριστούγεννα να διατηρείται στα περσινά επίπεδα. Όπως σημειώνει η Ναυτεμπορική, η γενική αίσθηση από τα στελέχη των σούπερ μάρκετ είναι ότι το γιορτινό καλάθι θα διατηρήσει τη συγκρατημένη τάση των τελευταίων ετών, καθώς και την αντικατάσταση σε αρκετές περιπτώσεις «προϊόντων» με φθηνότερες επιλογές, κυρίως στην κατηγορία του κρέατος στην οποία οι καταναλωτές προτιμούν να αγοράσουν χοιρινό ή κοτόπουλο, που είναι πιο φθηνά συγκριτικά με άλλα είδη κρέατος.

Στον αντίποδα, αναλυτές της αγοράς μιλώντας στη «Ν» εκτιμούν ότι «η παρουσία της ιδιωτικής ετικέτας είναι πιο περιορισμένη στο εορταστικό καλάθι έναντι των επώνυμων κωδικών, τάση που συνάδει με τη γενικότερη στροφή που φαίνεται ότι κάνουν οι καταναλωτές στα brands, ειδικά φέτος».

Θα πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι πέρυσι, ελέω της υπολειτουργίας της Μαρινόπουλος, ο χριστουγεννιάτικος τζίρος «μοιράστηκε» μεταξύ των άλλων παιχτών, γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα η βάση σύγκρισης το 2015 να είναι υψηλότερη για αρκετές αλυσίδες. Συνεπώς, η διατήρηση μιας αντίστοιχης επίδοσης και φέτος κρίνεται ως θετική εξέλιξη.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

7 − one =