αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΚι όμως, Zara και Σκλαβενίτης έχουν ένα βασικό κοινό στοιχείο, στη διαχρονική στρατηγική τους

Κι όμως, Zara και Σκλαβενίτης έχουν ένα βασικό κοινό στοιχείο, στη διαχρονική στρατηγική τους

Το 1975 άνοιξε το πρώτο κατάστημα ρούχων με την επωνυμία Zara, στη πόλη Λα Κορούνια. Σήμερα είναι ένας παγκόσμιος όμιλος με 2.000 καταστήματα σε όλο το κόσμο, και ο δημιουργός της αλυσίδας βρίσκεται μέσα στη πρώτη δεκάδα, με τους πλουσιότερους ανθρώπους στο κόσμο. Η εταιρεία έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του κόσμου, γιατί προσφέρει ποιότητα και στυλ σε πολύ προσιτές τιμές. Μάλιστα το παράδοξο είναι ότι δεν χρησιμοποιεί κονδύλια για διαφήμιση, αλλά μόνο για επέκταση του δικτύου καταστημάτων της, όπως σημειώνει το E-daily.gr.

Σας θυμίζει αυτό κάτι; Μα φυσικά το ανάλογο ελληνικό επιχειρηματικό μοντέλο επέκτασης της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης που πλέον μετά το deal με τη διάσωση της Μαρινόπουλος, αριθμεί περίπου 560 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα και την Κύπρο. Η ελληνική εταιρεία ως γνωστόν, δεν χρησιμοποιεί κανένα παραδοσιακό όπλο μάρκετινγκ, δεν κάνει διαφήμιση σε κανένα μέσο ενημέρωσης, έντυπο ή ηλεκτρονικό, δε διαθέτει καν επίσημη ιστοσελίδα και αναπτύσσεται μέσω προσφορών εντός των καταστημάτων.

Μένει να δούμε βέβαια το κατά πόσο η εν λόγω τακτική του Σκλαβενίτη θα αλλάξει, μετά την εξαγορά του Μαρινόπουλου. Αφού οι πληροφορίες αναφέρουν ότι όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά και υπό συζήτηση αυτή τη στιγμή.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

twenty − fourteen =