αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΚινέζικο χτύπημα: Η Alibaba ρίχνει 7,2 δισ. δολάρια στην ψυχαγωγία

Κινέζικο χτύπημα: Η Alibaba ρίχνει 7,2 δισ. δολάρια στην ψυχαγωγία




Σε συνεχή ανοδική τροχιά βρίσκεται ο τεχνολογικός γίγαντας Alibaba. Τώρα «χτυπά» για ακόμα μια φορά. Συγκεκριμένα, η θυγατρική Alibaba Digital Media and Entertainment Group, που δραστηριοποιείται στον τομέα της ψυχαγωγίας, σχεδιάζει να επενδύσει πάνω από 50 δισ. γουάν (7,2 δισ. δολάρια) σε περιεχόμενο μέσα στα επόμενα τρία χρόνια, όπως γνωστοποίησε ο διευθύνων σύμβουλος της.

Σε εσωτερική ηλεκτρονική επιστολή που εξέτασε το Reuters και επιβεβαίωσε εκπρόσωπος του κινεζικού ομίλου, ο νέος CEO της θυγατρικής, Yu Yongfu, δεσμεύτηκε να επενδύσει σε περιεχόμενο, υποστηρίζοντας ότι «δεν ήρθα για να παίξω».

Η επιχείρηση της Alibaba που δραστηριοποιείται σε αυτόν τον τομέα υπέστη μεγάλης κλίμακας αναδιοργάνωση τον Οκτώβριο, κίνηση που σηματοδότησε μια συνολική ενοποίηση των περιουσιακών στοιχείων μέσων ενημέρωσης. Την ίδια ώρα, ο Yu, πρώην CEO της μονάδας της Alibaba, UCWeb, έγινε πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της νέας επιχείρησης.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ψήφισε για το ποια θες να είναι η επόμενη special συνέντευξη στο It’s Possible


ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

1 + four =