αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΚαταγγελία που προκαλεί αίσθηση για οδηγό του Taxibeat και η μάλλον «χλιαρή» απάντηση της εταιρίας

Καταγγελία που προκαλεί αίσθηση για οδηγό του Taxibeat και η μάλλον «χλιαρή» απάντηση της εταιρίας

Μια καταγγελία που προκαλεί αίσθηση και αφορά οδηγό του Taxibeat, δημοσιεύει σήμερα 19 Ιουνίου η LIFO. Η καταγγελία έχει γίνει από πελάτη που επέβαινε σε ταξί που συνεργάζεται με το Taxibeat και στάλθηκε επώνυμα στην εταιρία. Δείτε παρακάτω ολόκληρη την καταγγελία, που αφορά περιστατικό το οποίο έγινε πριν λίγες ημέρες.

Στη συνέχεια μπορείτε να διαβάσετε και την απάντηση της εταιρίας, η οποία δείχνει μάλλον «χλιαρή». Μένει να δούμε βέβαια, το πως θα κινηθεί το Taxibeat στην πράξη, σε ότι αφορά τον εν λόγω οδηγό.

Η καταγγελία του Γιώργου Ανδρουλάκη

Καλησπέρα,

είμαι πελάτης σας αρκετά χρόνια και χρησιμοποιώ το Taxibeat συστηματικά, διότι το σέρβις είναι ανώτερο από αυτό των τυχαίων ταξί που σταματάει κανείς στο δρόμο. Παρόλο που έχω την εντύπωση ότι τον τελευταίο χρόνο η ποιότητα των υπηρεσιών σας έχει πέσει αρκετά, δεν έχω μπει ποτέ στον κόπο να κάνω κάποια αρνητική κριτική. Χθες το βράδυ, μαζί με ένα φίλο μου, χρησιμοποιήσαμε το Taxibeat για μία διαδρομή από Κεραμεικό προς Νέο Kόσμο.

Λίγο πριν φτάσουμε στον προορισμό μας, στην οδό χαμηλής κυκλοφορίας Τυμφρηστού, βλέπουμε 4 γάτες να κάθονται στη μέση του δρόμου, έξω από το σουβλατζίδικο “Τα σκαλάκια”. Τονίζω ότι οι γάτες ήταν εμφανέναστατες ακόμα και από το πίσω κάθισμα στο οποίο καθόμουν. Παρόλη την παρότρυνση και εμένα και του φίλου μου να σταματήσει, ο οδηγός του ταξί συνέχισε κανονικά, με αποτέλεσμα να σκοτώσει τη μία από αυτές. Στη συνέχεια σα να μην έγινε τίποτα, συνέχισε να οδηγεί.

Κατόπιν έντονης διαμαρτυρίας μας, σταμάτησε, απολογήθηκε απαθέστατα ότι δεν τις είδε και τελικά του είπα να εξαφανιστεί από μπροστά μου. Οφείλω να ομολογήσω ότι η απάθειά του πριν σκοτώσει τη γάτα αλλά και μετά, ήταν αποστομωτική.

Κατόπιν των ανωτέρω, απαιτώ

1. Να μη χρεωθώ για αυτή τη διαδρομή, μιας και τελικά δεν έφτασα στον προορισμό μου και επιπλέον επιφορτίστηκα ψυχολογικά από την κτηνώδη απάθεια του οδηγού σας.

2. Να με ενημερώσετε για τα πειθαρχικά μέτρα που θα λάβετε εναντίον του συγκεκριμένου οδηγού και τι προτίθεστε να κάνετε ώστε οι οδηγοί σας να συμπεριφέρονται ως επαγγελματίες.

Τέλος, τονίζω με απόλυτη βεβαιότητα ότι δεν επρόκειτω περί ατυχήματος. Ο οδηγός σας με απόλυτη διαύγεια επέλεξε να μη φρενάρει, ρισκάροντας να σκοτώσει τέσσερις γάτες. Λογικά θα γίνει καταγγελία και από τον ιδιοκτήτη του ψητοπωλείου, στον οποίο η άτυχη γάτα ανήκε. Αναμένω απάντησή σας το συντομότερο δυνατό.

Η απάντηση του Taxibeat

Kαλησπέρα σας και ευχαριστούμε για την επικοινωνία, Λυπούμαστε πραγματικά πολύ για το περιστατικό που συνέβη στη διαδρομή που πραγματοποιήσατε σήμερα Σάββατο 17/06/2017 και ώρα 01:51.

Είναι πολύ σημαντικό για εμάς, να έχουμε τέτοια επικοινωνία με τους επιβάτες μας ώστε να γνωρίζουμε τί ακριβώς συμβαίνει στις διαδρομές τους! Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι θα πραγματοποιηθούν όλοι οι απαραίτητοι έλεγχοι τόσο στη διαδρομή που πραγματοποιήσατε όσο και στον λογαριασμό του οδηγού που σας εξυπηρέτησε του κύριου S. A., καθώς η φιλοσοφία του Taxibeat αλλά και το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών από τους συνεργαζόμενους οδηγούς απέχει από την εικόνα που μας περιγράψατε.

Είναι σημαντικό να σας αναφέρουμε ότι δεν μπορούμε να προβούμε σε ακύρωση της χρέωσης της συγκεκριμένης διαδρομής, καθώς η διαδρομή αυτή έχει πραγματοποιηθεί μέχρι εκείνο το σημείο κανονικά. Λυπούμαστε πολύ για την αναστάτωση που προκλήθηκε και την εμπειρία σας και θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι από την πλευρά μας θα δουλέψουμε σκληρά για να σας παρέχουμε ευχάριστες εμπειρίες Taxibeat στο μέλλον, ενώ παραμένουμε στη διάθεσή σας για ότι άλλο χρειαστείτε.

Να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!
Taxibeat CX Team

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

two × 4 =