αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΘΕΣγαλα: «Οι 3 βασικοί λόγοι για τους οποίους έχουμε αύξηση πωλήσεων»

ΘΕΣγαλα: «Οι 3 βασικοί λόγοι για τους οποίους έχουμε αύξηση πωλήσεων»

Σταθερή άνοδο καταγράφουν οι συνολικές πωλήσεις του συνεταιρισμού ΘΕΣγάλα με 15% στο πρώτο τρίμηνο του έτους, ενώ στο φρέσκο γάλα σημειώνεται άνοδος 5% σε όγκο πωλήσεων, στο ίδιο διάστημα, διαθέτοντας, μέσω των 62 καταστημάτων αυτόματων πωλητών σε Αθήνα, Λάρισα και Θεσσαλονίκη, 1.080 τόνους φρέσκο γάλα, μηνιαίως. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, στην αύξηση αυτή θα πρέπει να συνυπολογιστεί η συνολική πτωτική τάση στις πωλήσεις φρέσκου γάλακτος στην αγορά, η οποία, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, παρουσιάζει αρνητική μεταβολή κατά 4,7% από το 2016 στο 2017.

«Προσδιορίζουμε τρεις βασικούς λόγους για την ανοδική πορεία των πωλήσεών μας, παρά τη συνολική πτωτική τάση της αγοράς: Πρώτον, οι καταναλωτές αναγνωρίζουν τη σχέση ποιότητας-τιμής που τους προσφέρουμε, καθώς και την ευκολία αγοράς, 24 ώρες το 24ώρο. Δεύτερον, η προσθήκη των νέων καταστημάτων ΘΕΣγάλα συν μεγάλωσε το κωδικολόγιό μας και τις επιλογές για τους καταναλωτές και λειτουργεί θετικά για την αύξηση επισκεψιμότητας και στους αυτόματους πωλητές. Τρίτον, η ενίσχυση και διεύρυνση του δικτύου των καταστημάτων μας μέσα από συνεργασίες με τη μέθοδο franchise, δημιούργησε εκ των πραγμάτων μεγαλύτερη δυναμική στα καταστήματά μας» σημείωσε ο πρόεδρος του Συνεταιρισμού ΘΕΣγάλα, Θανάσης Βακάλης.

Αντίστοιχη αύξηση καταγράφει ο ΘΕΣγάλα και στο συνολικό τζίρο του, ο οποίος, για το 2018, αναμένεται να φτάσει τα 30 εκατομμύρια ευρώ έναντι 26 εκατομμυρίων ευρώ, το 2017. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η αύξηση του τζίρου οφείλεται τόσο στην αύξηση πωλήσεων, όσο και στην ενσωμάτωση των νέων καταστημάτων ΘΕΣγάλα συν, τα οποία διαθέτουν σήμερα περισσότερους από 120 κωδικούς προϊόντων από συνεταιρισμούς και Έλληνες παραγωγούς. Επιπλέον, το 2017, αποτέλεσε τη χρονιά όπου αναπτύχθηκαν οι συνεργασίες, μέσω της μεθόδου franchise, διαδικασία που συνεχίζεται έως και σήμερα.

«Η διαδικασία εύρεσης νέων συνεργατών αφορά τόσο στα υπάρχοντα καταστήματα, όσο και σε πρόσθετες χαρτογραφημένες από το συνεταιρισμό περιοχές, με στόχο την κάλυψη της συνεχούς αυξανόμενης ζήτησης για τα γαλακτοκομικά προϊόντα ΘΕΣγάλα. Χαρακτηριστικό του εγχειρήματος του ΘΕΣγάλα για την επέκταση του δικτύου του αποτελεί το γεγονός ότι η μεταβίβαση των υπαρχόντων καταστημάτων του στους συμμετέχοντες επενδυτές απευθύνεται σε ήδη εξασφαλισμένη και σταθερή πελατεία, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα την αποκλειστικότητα της γεωγραφικής κάλυψης. Επιπρόσθετα, στο σχεδιασμό του ΘΕΣγάλα υπάρχει και η δημιουργία επιπλέον 30 καταστημάτων στην Αττική. Μέση τιμή πώλησης για τη Θεσσαλονίκη, στην οποία έχουν μείνει διαθέσιμα λίγα ακόμη καταστήματα, είναι στις 95.000 ευρώ, ενώ για την Αθήνα κυμαίνεται περίπου στις 120.000 ευρώ. Η τιμή διαμορφώνεται, ανάλογα με τις πωλήσεις του καταστήματος, το σημείο εγκατάστασης και το μέγεθος του καταστήματος. Ταυτόχρονα, αναπτύσσεται και το δίκτυο της υπηρεσίας διανομής κατ οίκον “το θες σπίτι σου”, όπου όλα τα προϊόντα των συνεταιριστικών γωνιών είτε με τηλεφωνικές παραγγελίες είτε μέσω του e-shop παραδίδονται αυθημερόν, στις περιοχές όπου υπάρχουν τα καταστήματα ΘΕΣγάλα συν».

Ο συνεταιρισμός ΘΕΣγάλα ιδρύθηκε το 2011 από παραγωγούς αγελαδινού γάλακτος της Θεσσαλίας και της Μακεδονίας. Σήμερα, ο συνεταιρισμός διαθέτει, μέσω των αυτόματων πωλητών γάλακτος και γαλακτοκομικών προϊόντων, περίπου το 40% της συνολικής παραγωγής των μελών του.

Πηγή: Economy365.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

five × 3 =