αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ PayPal παρουσιάζει 3 Case Studies: Γνωρίστε τους οραματιστές Έλληνες επιχειρηματίες που ανέπτυξαν με επιτυχία την επιχείρησή τους εν μέσω της οικονομικής κρίσης

Η PayPal παρουσιάζει 3 Case Studies: Γνωρίστε τους οραματιστές Έλληνες επιχειρηματίες που ανέπτυξαν με επιτυχία την επιχείρησή τους εν μέσω της οικονομικής κρίσης




Όλοι τους ξεκίνησαν τα πρωτοποριακά project τους και την επιχειρηματική τους δραστηριότητα στην Ελλάδα πριν από λίγα μόλις χρόνια, όταν η χώρα ήταν ήδη αντιμέτωπη με σκληρές οικονομικές μεταρρυθμίσεις. Είχαν στο μυαλό τους μια ευφυέστατη  πρωτότυπη και καινοτόμα ιδέα που προέκυψε από τις προσωπικές εμπειρίες και ανάγκες τους, από τα χόμπι και τα όνειρά τους. Παρά το πιθανό ρίσκο και τις δύσκολες εποχές, οι νέοι αυτοί άνθρωποι τώρα διευθύνουν επιτυχημένες επιχειρήσεις που εξακολουθούν να μεγαλώνουν διεθνώς, παρέχοντας φιλικές και εξατομικευμένες υπηρεσίες με τη συνδρομή ασφαλών και βολικών λύσεων online πληρωμών, όπως είναι άλλωστε η PayPal.

ETOURI

H Etouri είναι η πρώτη ελληνική εταιρεία ενοικίασης εξοχικών κατοικιών για διεθνείς τουρίστες, η οποία ξεκίνησε να συνεργάζεται με ιδιοκτήτες καταλυμάτων στην Κρήτη. Από την πρώτη ημέρα λειτουργίας της το 2012, αποστολή της να κάνει την ενοικίαση τουριστικών μονάδων μια πανεύκολη και απολαυστική υπόθεση για όλους.

Η Etouri χειρίζεται διεθνείς ενοικιάσεις καταλυμάτων για διακοπές μέσω portals όπως το Airbnb και αναλαμβάνει η ίδια την αποκλειστική ευθύνη των ενοικιαζόμενων κατοικιών που εκπροσωπεί η εταιρεία. Εκτός από τις υπηρεσίες κρατήσεων, η ομάδα της Etouri παρέχει επίσης στους φιλοξενούμενους λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με ειδικά οργανωμένες τοπικές προσφορές, καθώς και ποικίλες προτάσεις για τα αξιοθέατα, τις παραλίες και τους χώρους εστίασης στην ευρύτερη περιοχή της Κρήτης.

Ο Κώστας Βασιλάκης, ιδρυτής και ιδιοκτήτης της Etouri, ξεκίνησε από μια μικρή οικογενειακή επιχείρηση. Έχοντας σπουδάσει marketing και διοίκηση επιχειρήσεων, σύντομα ήταν σε θέση και αισθάνθηκε τη σιγουριά που απαιτούσε η δημιουργία της δικής του επιτυχημένης εταιρείας, η οποία έχει επεκταθεί σε πολλές ξένες αγορές. «Όντας ήδη ο ιδιοκτήτης δύο κατοικιών, ξεκίνησα να διαχειρίζομαι άλλες βίλες το 2012. Στην αρχή, βοηθούσα άλλους ιδιοκτήτες, κυρίως φίλους και συγγενείς, οι οποίοι δεν ήταν εξοικειωμένοι με τα σύγχρονα κανάλια online booking, προκειμένου να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Σήμερα, έχω αναλάβει τη λειτουργία τουλάχιστον 70 εξοχικών κατοικιών, και γνωρίζω τα πάντα σχετικά με τα συγκεκριμένα αυτά καταλύματα, καθώς και για τις περιοχές γύρω από την τοποθεσία τους», αναφέρει ο ίδιος. «Έχοντας στενή συνεργασία με τον ιδιοκτήτη κάθε βίλας, διασφαλίζουμε ότι το σπίτι τους θα είναι μια προσοδοφόρα πηγή εργασίας για εκείνους και, βέβαια, μια μοναδική και αξέχαστη εμπειρία για τους ταξιδιώτες που επισκέπτονται το νησί μας. Δεν λειτουργούμε αποκλειστικά και μόνο ως πράκτορες κρατήσεων, αλλά μας κάνει υπερήφανους το γεγονός ότι πηγαίνουμε κάθε χρόνο σε όλες τις κατοικίες, προκειμένου να είμαστε σίγουροι ότι ανταποκρίνονται στις υψηλές προδιαγραφές που έχουμε θέσει».

Η δυνατότητα παροχής της PayPal, της ευρέως γνωστής και εξέχουσας διεθνούς εταιρείας online πληρωμών, αποτέλεσε την επιτυχημένη απάντηση στις ανάγκες των πελατών της Etouri από ολόκληρη την υφήλιο, οι οποίοι επιθυμούσαν τη χρήση μιας ασφαλούς πλατφόρμας πληρωμών. Ο Κώστας προσθέτει επίσης ότι η PayPal τον βοήθησε να χτίσει την εμπιστοσύνη ανάμεσα στην εταιρεία και τους πελάτες του και τους διευκολύνει όλους στο να τρέχουν τις επιχειρήσεις τους με ευκολία και άνεση. Η απλή και αυθεντική κρητική φιλοξενία, με την υποστήριξη 24ωρου service μέσω της παροχής συμβουλών σχετικών με τη διαμονή τους, έχει ως αποτέλεσμα εκατοντάδες χαρούμενους και ικανοποιημένους επισκέπτες που κάνουν τις διακοπές τους, όπως φαίνεται άλλωστε από τις κριτικές κάθε βίλας.

Η Etouri είναι εγκεκριμένη από τον ΕΟΤ και έχει κατορθώσει να διπλασιάζει τα έσοδά της κάθε χρόνο, καθώς ο αριθμός των επιβλεπόμενων κατοικιών αυξήθηκε δυναμικά, από 5 βίλες το 2012 σε 75 το 2016. Η εταιρεία σκοπεύει να επεκτείνει την δραστηριότητά της εκτός Ευρώπης και να διαχειρίζεται εξοχικές κατοικίες σε ολόκληρο τον κόσμο.

Επίσημη ιστοσελίδα:  www.etouri.gr

WELCOME

Η Welcome είναι μια ελληνική τουριστική πλατφόρμα με ολιστική προσέγγιση, η οποία που επιτρέπει στους ταξιδιώτες να κάνουν κράτηση ιδιωτικής μεταφοράς (transfer) από το αεροδρόμιο με τοπικό οδηγό, να κάνουν προκράτηση των απαραίτητων ‘αξεσουάρ’ του ταξιδιού τους, να προγραμματίζουν τοπικές εκδρομές ή περιηγήσεις, να λαμβάνουν προσωποποιημένες προτάσεις και να μας θεωρούν ως τον νέο τους φίλο στην πόλη. Πρόκειται για έναν από τους καλύτερους τρόπους να ανακαλύψεις έναν νέο τόπο και να νιώσεις ‘σαν στο σπίτι σου’ σε όποια πόλη κι αν βρεθείς για πρώτη φορά.

Το 2012, ενώ ζούσε στο Σαν Φρανσίσκο, ο Έλληνας επιχειρηματίας Αλέξανδρος Τρίμης σκέφτηκε την ιδέα μιας πρωτοποριακής υπηρεσίας με το όνομα ‘Dopios’ (ναι, η ελληνική λέξη ‘ντόπιος’). Το όραμά του ήταν να δημιουργήσει μια κοινότητα που θα επέτρεπε στους ταξιδιώτες να αναζητήσουν ντόπιους οδηγούς, ανάλογα με τον προορισμό τους, και να φιλτράρουν τα αποτελέσματα με βάση τις προσωπικές τους προτιμήσεις.

«Το concept του Dopios μας ήρθε στο μυαλό πριν από λίγα χρόνια, όταν μέναμε στο Σαν Φρανσίσκο», αναφέρει ο CEO και ιδρυτής, Αλέξανδρος Τρίμης. «Φιλοξενούσαμε φίλους από την Ευρώπη και τους πηγαίναμε στα πιο απίθανα μέρη της πόλης, τα οποία συνήθως παραμένουν κρυμμένα από τα μάτια των συνηθισμένων τουριστών. Δεν μας ένοιαζαν οι διαδεδομένες κοινότυπες λίστες των αξιοθεάτων, εμείς εστιάζαμε στις συναρπαστικές εμπειρίες με τους ντόπιους κατοίκους. Συνειδητοποιήσαμε ότι θα έπρεπε να υπάρχει μια πιο στενή σύνδεση ανάμεσα στις δύο πλευρές: τους ντόπιους, που θέλουν να μοιραστούν τα μυστικά της πόλης τους, και τους ταξιδιώτες, που αποζητούν μια αυθεντική και εξατομικευμένη προσέγγιση. Ύστερα από το λανσάρισμα του Dopios, συνέβη κάτι πραγματικά αναπάντεχο: η υπηρεσία εξαπλώθηκε σε λιγότερο από 18 μήνες και λειτουργούσε σε πάνω από 80 χώρες. Δυστυχώς, το επιχειρηματικό μοντέλο πίσω από την εταιρεία δεν ήταν επαρκώς στέρεο, και έτσι αποφασίσαμε να εγκαινιάσουμε ένα νέο προϊόν – το Welcome», προσθέτει ο Τρίμης.

Το 2015, έχοντας πάρει το μάθημά του από το Dopios, ο Άλεξ Τρίμης, με τη βοήθεια του συναδέλφου του, Σάββα Γεωργίου, αποφάσισε να λανσάρει ένα νέο προϊόν με το όνομα Welcome. Η πλατφόρμα αυτή παρέχει στους διεθνείς τουρίστες τη δυνατότητα να κλείσουν την μεταφορά τους από το αεροδρόμιο με τοπικό οδηγό, να κάνουν προκράτηση για απαραίτητα ‘συνοδευτικά στοιχεία’ ενός ταξιδιού, όπως κάρτες SIM, WiFi hotspots, εισιτήρια για αξιοθέατα κ.α., να οργανώσουν εκδρομές, και να έχουν πρόσβαση στην 24ωρη εξυπηρέτηση πελατών, δημιουργώντας έτσι την πλέον εξατομικευμένη και ολοκληρωμένη ταξιδιωτική εμπειρία. Η αποστολή της εταιρείας εστιάζει στην φιλική διάθεση, την εξατομίκευση, την χρηστικότητα και την αυθεντικότητα.

Η Welcome διασφαλίζει ότι όλοι οι επιλεγμένοι οδηγοί, ή αλλιώς Welcomers, μιλούν άπταιστα Αγγλικά και αναγνωρίζονται ως αληθινοί πρεσβευτές της πόλης. Συνδυάζοντας την άψογη εξυπηρέτηση πελατών με τις αξέχαστες offline εμπειρίες και την στέρεα τεχνογνωσία και τεχνολογία, κατάφεραν να προκαλέσουν το ενδιαφέρον και να αποκτήσουν πιστούς ακολούθους από την αρχή. «Εντούτοις, συνειδητοποιήσαμε ότι η εμπιστοσύνη, ή μάλλον θα έλεγα η έλλειψη εμπιστοσύνης, η δυσπιστία, ήταν πιθανώς μια από τις μεγαλύτερες έγνοιες μας. Σε έναν άγνωστο τόπο, όπου οι επισκέπτες συχνά δεν γνωρίζουν την τοπική γλώσσα, είναι φυσικό να θέλουν να επιλέξουν γνωστές και αξιόπιστες μάρκες και υπηρεσίες. Οπότε, όταν ήρθε η ώρα να διαλέξουμε μια πλατφόρμα πληρωμής, αποφασίσαμε να εντάξουμε την PayPal, η οποία μας μας βοήθησε να αρχίσουμε τάχιστα τη λειτουργία μας και να αποδεχόμαστε επιτυχώς πληρωμές από τις πρώτες κιόλας παραγγελίες», σχολιάζει ο Άλεξ. «Το προϊόν μας έχει μεγαλώσει από τότε. Εκτός από το να κλείνουν ένα αυτοκίνητο με έναν ικανότατο οδηγό και να έρχονται σε επαφή με παρόχους τοπικών υπηρεσιών με πιο γρήγορο, εύκολο και ασφαλή τρόπο, οι πελάτες μας μπορούν παράλληλα να προκρατήσουν την ξέγνοιαστη παράδοση απαραίτητων τουριστικών αξεσουάρ και προϊόντων κατά την άφιξή τους (εισιτήρια μουσείων, τοπικές κάρτες SIM, κ.α.) και να σχεδιάσουν εκδρομές στην χώρα», προσθέτει ο ίδιος.

Η Welcome αναπτύσσεται κατά 400% ετησίως και σήμερα λειτουργεί σε 11 προορισμούς στην Ελλάδα, την Ιταλία, την Ισπανία, την Ολλανδία, την Γαλλία και την Κύπρο. Εντός του 2017, η εταιρεία σχεδιάζει να πει Welcome σε  πάνω από 200 χιλιάδες ταξιδιώτες από σχεδόν 100 χώρες, με διαφορετικά νομίσματα και ποικίλες συνήθειες πληρωμής. «Στόχος μας, να αυξήσουμε τον αριθμό των τοπικών παρόχων με τους οποίους μπορεί να συνδεθεί ο ταξιδιώτης μέσω της πλατφόρμας, ενώ ταυτόχρονα θα επεκτείνουμε την Welcome σε 40 προορισμούς έως το τέλος του 2018», συνοψίζει ο Τρίμης.

Επίσημη ιστοσελίδα: https://www.welcomepickups.com/

ZYLO

Η ZYLO είναι μια επιχείρηση που ιδρύθηκε από ένα νεαρό και δημιουργικό ζευγάρι με όνειρο να κάνει διαθέσιμη σε όλο τον κόσμο μια μοναδική, χειροποίητη και οικολογική συλλογή γυαλιών ηλίου.

 Η Ελένη Βακονδίου, μια γραφίστρια από τη Σύρο, αγαπούσε ανέκαθεν να σχεδιάζει χρηστικά είδη και διακοσμητικά αντικείμενα. Ένα ηλιόλουστο πρωινό το 2013, η Ελένη είχε την ιδέα να δημιουργήσει τα γυαλιά ηλίου ZYLO και την μοιράστηκε αμέσως με τον σύζυγό της, Περικλή Θερριό. Την εποχή εκείνη, έφτιαχναν ήδη εδώ και δύο χρόνια μικρο-αντικείμενα από ξύλο για καθημερινή χρήση. Νιώθοντας αληθινή έμπνευση, το ζευγάρι κατασκεύασε το πρώτο δείγμα ξύλινων γυαλιών ηλιού μέσα σε ένα μόλις 24ωρο και το πρωτότυπο μοντέλο τους έπεισε για την βιωσιμότητα της ιδέας του. Ακόμα και αφότου διεξήγαγαν μια έρευνα αγοράς που τους έκανε να καταλάβουν ότι δεν ήταν οι πρώτοι που είχαν πάρει την απόφαση να βγάλουν στην παραγωγή eco-friendly γυαλιά ηλίου, δεν τα παράτησαν και συνέχισαν να αναπτύσσουν την μικρή τους επιχείρηση με μεγάλο πάθος, ενώ παράλληλα μάθαιναν νέες τεχνικές και διαδικασίες επεξεργασίας του ξύλου.

Η Ελένη και ο Περικλής, οι ιδρυτές του ZYLO, προσπαθούν να εκφράσουν και να βγάλουν προς τα έξω το συναίσθημα, τα χρώματα και το φως του τόπου όπου διαμένουν, από τα ίδια τα ονόματα των γυαλιών, μέχρι τα ανθρωποκεντρικά σχέδια, τις γραφιστικές δημιουργίες και τις ξεχωριστές φωτογραφίες που χρησιμοποιούν. «Ζούμε στην καρδιά του Αιγαίου, μεγαλώσαμε πλάι στα κύματα και κάτω από τον υπέροχο ελληνικό ήλιο. Λατρεύουμε αυτό που κάνουμε και κάθε ζευγάρι γυαλιών αντικατοπτρίζει την προσωπικότητά μας», λέει η Ελένη Βακονδίου. «Αισθανθήκαμε ότι η δημιουργία χειροποίητων ξύλινων γυαλιών στο νησί της Σύρου μας ταιριάζει απόλυτα. Θέλαμε να κάνουμε τη συλλογή γυαλιών ZYLO ένα επιτυχημένο διεθνές brand – και αυτό έγινε το κέντρο της καθημερινότητας και των ονείρων μας», αναφέρει ο Περικλής Θερριός.

Τώρα, η ZYLO είναι μια ομάδα από επτά ενθουσιώδη άτομα. Η εταιρεία πουλάει περίπου 1.500 ζευγάρια χειροποίητων ξύλινων γυαλιών ηλίου το χρόνο σε 46 τοπικά σημεία και μέσω ενός ηλεκτρονικού καταστήματος σε πελάτες από την Ευρώπη, την Αυστραλία και τις Ηνωμένες Πολιτείες. Όλα τα προϊόντα αποστέλλονται σε διεθνείς προορισμούς και μπορούν εύκολα να αγοραστούν με PayPal. Ο τρέχων όγκος των διασυνοριακών πωλήσεων ξεπερνά το 20% και οι ιδρυτές είναι βέβαιοι ότι θα συνεχίσει να αυξάνεται όλο και περισσότερο. «Σήμερα, οι καταναλωτές εμπιστεύονται μόνο όσους εμπόρους παρέχουν ασφαλείς μεθόδους πληρωμής, όπως η PayPal. Οι αγοραστές γνωρίζουν επίσης ότι σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά και η εν λόγω αγορά πληροί τις προϋποθέσεις της υπηρεσίας PayPal Buyer Protection, θα μπορούν να πάρουν πίσω τα χρήματά τους», προσθέτει η Ελένη.

Η εταιρεία αποζητά νέες συναρπαστικές ευκαιρίες και διερευνά ενεργά νέες ξένες αγορές, με απώτερο στόχο την πώληση των εξατομικευμένων γυαλιών σε κάθε σημείο του πλανήτη. «Το ξύλο είναι ένα φυσικό υλικό, ένας ζωντανός οργανισμός, και πιστεύουμε ακράδαντα ότι θα πρέπει να χρησιμοποιείται σε νέες φόρμες και σχήματα. Ανάμεσα στους στόχους μας συγκαταλέγεται η εδραίωση του ξύλου ως βασικού υλικού στην βιομηχανία οπτικών», δηλώνει η Ελένη Βακονδίου.

Επίσημη ιστοσελίδα: https://zyloeyewear.com


ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

19 − nineteen =