αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ No1 απλή συνήθεια στα emails, για να κερδίσεις την εμπιστοσύνη της άλλης πλευράς

Η No1 απλή συνήθεια στα emails, για να κερδίσεις την εμπιστοσύνη της άλλης πλευράς

Τα emails έχουν μειώσει… την απόσταση που μας χωρίζει από συνεργάτες, πελάτες ή φίλους. Όλα πλέον μπορούν να γίνουν πολύ γρήγορα και απλά.

Επειδή ακριβώς όλα λειτουργούν πλέον μέσω emails, σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου κι αν βρίσκεσαι, έχει παρατηρηθεί ακόμα ένα στοιχείο: Οι χρόνοι απάντησης έχουν μειωθεί. ‘Η τουλάχιστον αυτό θέλουν οι περισσότεροι. Σκεφτείτε το και με τον εαυτό σας: όταν στέλνετε ένα ηλεκτρονικό μήνυμα, θέλετε μια απάντηση. Και τη θέλετε τώρα, σήμερα, όσο πιο γρήγορα γίνεται! Πολλοί ειδικοί λένε, ότι ένας αντικειμενικός χρόνος απάντησης είναι οι 24 ώρες. Μπορεί λίγο πάνω ή λίγο κάτω.

Φυσικά, σε ένα email μετρούν κι άλλα πράγματα. Συγκεκριμένα τρία: το περιεχόμενο, το ύφος και η έκταση. Αν προσέξετε αυτά τα στοιχεία, τότε θα έχετε περισσότερες πιθανότητες για ένα πετυχημένο email.

Όμως, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, επιστρέφουμε στο κομμάτι της γρήγορης απάντησης. Όπως εξηγεί σε άρθρο του το inc.com, τελικά αυτό είναι το Νο1 πράγμα στο οποίο πρέπει να βασιστείς, αν θέλεις να αναπτύξεις μια σχέση εμπιστοσύνης με την άλλη πλευρά. Αν θες να αναπτύξεις μια καλή επαφή με συνεργάτες, αφεντικά ή πελάτες, πρέπει να μοιραστείς τις απαιτούμενες πληροφορίες μαζί τους. Και πρέπει να τις μοιραστείς γρήγορα.

Φυσικά, αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να είσαι πάντα διαθέσιμος μέσα σε 24 ώρες. Ωστόσο, ένα καλό χρονικό περιθώριο, είναι οι 48 ώρες. Αν δεν απαντήσεις μέσα σε κάποιες ημέρες, τότε η άλλη πλευρά θα το εκλάβει ως έλλειψη ενδιαφέροντος. Κάτι που μπορεί να μην ισχύει στην πραγματικότητα. ‘Η μπορεί και να ισχύει…

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

2 × four =