αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΗ Huawei ήταν πρώτη σε πωλήσεις smartphone στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο

Η Huawei ήταν πρώτη σε πωλήσεις smartphone στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο

Την πρώτη θέση της ελληνικής αγοράς κινητής τηλεφωνίας κατέλαβε το Δεκέμβριο η Huawei με το μερίδιο αγοράς της να φτάνει το 24,7%, από το 23,2% που ήταν το Νοέμβριο και το 19,4% που ήταν τον Οκτώβριο, όπως ανακοίνωσαν τα στελέχη του ελληνικού γραφείου της εταιρείας σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη.

Ωστόσο σε ότι αφορά το σύνολο του 2017 η εταιρεία διατηρεί τη δεύτερη, αυξάνοντας όμως το μερίδιο αγοράς της στο 17,5% από τα επίπεδα του 12% που ήταν το 2016. Όπως επισήμανε ο επικεφαλής της Huawei για την Ελλάδα, Lin Bingκ, η εταιρεία αναπτύχθηκε με πολύ δυναμικούς ρυθμούς την τελευταία διετία αν σκεφτεί κανείς ότι τον Αύγουστο του 2015 είχε μόλις ένα μερίδιο αγοράς μόλις πάνω από το 4%. Παρόμοια ήταν βέβαια και η ανάπτυξη της σε παγκόσμια κλίμακα και σε αυτό συνετέλεσαν τόσο οι καινοτόμες ενέργειες της στον κλάδο των smartphones όσο και οι επενδύσεις της σε Έρευνα και Ανάπτυξη όπως ανέφεραν τα στελέχη της.

Σε επίπεδο απόλυτων αριθμών το ποσοστό μεταφράζεται σε πωλήσεις άνω των 400.000 συσκευών, λαμβάνοντας υπόψη τα σχεδόν παγιωμένα επίπεδα της ελληνικής αγοράς στα 2 εκατομμύρια τεμάχια. Σε ότι αφορά τους ρυθμούς ανάπτυξης των εσόδων στην Ελλάδα, αναφέρθηκε πως μόνο το τμήμα των συσκευών πέτυχε αύξηση της τάξης του 40% το 2017.

Αν και χαρακτήρισαν αποδοτική την πολιτική των εμπορικών προφορών των τελευταίων μηνών, προσθέτοντας ότι εν μέρει συνέβαλε στην κατάκτηση της κορυφής, διευκρίνισαν ότι η πρώτη θέση ήταν περισσότερο αποτέλεσμα της εμπιστοσύνης που εμπνέει πλέον το όνομα της Huawei στον Έλληνα καταναλωτή. Να υπενθυμίσουμε ότι η η Huawei έως και τις 7 Ιανουαρίου, με την αγορά ενός smartphoneHuawei Mate 10 Pro έδινε στους καταναλωτές δώρο ένα Huawei P9 Lite 2017, ενώ με την αγορά του Huawei Mate 10 lite ένα Huawei Y6 2017. «Η Huawei μετά από μια επιτυχημένη στρατηγική 2 ετών βρέθηκε τον Δεκέμβριο στην 1η θέση ενώ παρουσίασε ταυτόχρονα εντυπωσιακή άνοδο και στο brand consideration το οποίο αποδεικνύει στην πράξη την αναγνώριση από το καταναλωτικό και τη δυναμική της εταιρείας στην Ελλάδα» ανέφερε χαρακτηριστικά κ. Lin Bing, Country Manager, Devices – Huawei Ελλάδος προσθέτοντας ότι «η σταθερά ανοδική πορεία της Huawei άλλωστε δεν περιορίστηκε μόνο στην Ελλάδα. Στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη και τη Σκανδιναβία ξεπέρασε το 20%, καταλαμβάνοντας μάλιστα την 1η και τη 2η θέση σε πλήθος ευρωπαϊκών αγορών».

Πηγή: insider.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

8 + 13 =