αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΗ Google πάντα «έβλεπε» τα emails των χρηστών για διαφημιστικούς λόγους. Τώρα ανακοίνωσε ότι σταματά να το κάνει

Η Google πάντα «έβλεπε» τα emails των χρηστών για διαφημιστικούς λόγους. Τώρα ανακοίνωσε ότι σταματά να το κάνει

Η Google ανακοίνωσε μέσα από blog post της ότι θα σταματήσει τη μακροχρόνια πρακτική της σάρωσης του περιεχομένου μεμονωμένων χρηστών του Gmail για διαφημιστικούς σκοπούς. Η πρακτική αυτή είναι κάτι που η Google έχει κάνει σχεδόν από την έναρξη της υπηρεσίας της.

Η πρακτική αυτή επιτρέπει στην εταιρεία να αφομοιώσει το περιεχόμενο των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και να το χρησιμοποιήσει για να παραδώσει στοχευμένες διαφημίσεις στο ίδιο το Gmail, όπως διαβάζουμε στο Techblog.gr.

Οι χρήστες είχαν τη δυνατότητα να εξαιρεθούν από τις πρακτικές της Google και η εταιρεία χρησιμοποιούσε μόνο τους προσωπικούς και όχι τους εταιρικούς λογαριασμούς. Ωστόσο, η πρακτική αυτή κατέστησε δύσκολο για την Google να βρει και να διατηρήσει εταιρικούς πελάτες για τις υπηρεσίες cloud. Αυτό οφείλεται στη γενική σύγχυση σχετικά με τις επιχειρηματικές τακτικές της Google και σε μια γενική ανησυχία για το αν θα έπρεπε να εμπιστευτούν την εταιρεία όσον αφορά στα ευαίσθητα δεδομένα.

Η κίνηση να βάλει τέλος στην στοχευμένη διαφήμιση στο Gmail δεν σημαίνει ότι οι χρήστες δεν θα εξακολουθήσουν να βλέπουν διαφημίσεις. Η Google μπορεί ακόμα να αναλύει τα ιστορικά αναζήτησης, την περιήγηση στο YouTube και άλλες δραστηριότητες του Chrome, αρκεί να είστε συνδεδεμένοι στο λογαριασμό σας στο Gmail.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

nineteen + three =