αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ Google λαμβάνει 2 εκατ. βιογραφικά το χρόνο. Για να εργαστείς εκεί, το δικό σου πρέπει να περνά το «τεστ των 6 δευτερολέπτων»

Η Google λαμβάνει 2 εκατ. βιογραφικά το χρόνο. Για να εργαστείς εκεί, το δικό σου πρέπει να περνά το «τεστ των 6 δευτερολέπτων»

Το τεχνολογικός γίγαντας που λέγεται Google, λαμβάνει κάθε χρόνο περίπου 2.000.000 βιογραφικά. Μάλιστα, με βάση την αναλογία των αιτούντων προς τις προλήψεις που τελικά γίνονται, είναι 10 φορές πιο δύσκολο να μπεις στη Google, παρά στο Χάρβαρντ.

Τι χρειάζεται όμως να κάνεις από τη μεριά σου, έτσι ώστε να εξαντλήσεις τις πιθανότητες για μια θέση στην Google ή σε οποιαδήποτε μεγάλη εταιρία; Το career site, TheLadders, έκανε ένα ενδιαφέρον πείραμα. Χρησιμοποίησε τυχαίους υπεύθυνος προσωπικού και παρατήρησε τη συμπεριφορά τους ενώ εξέταζα βιογραφικά. Από την έρευνα προέκυψε, ότι ο υπεύθυνος προσωπικού διαβάζει πολύ γρήγορα ένα βιογραφικό. Συγκεκριμένα χρειάζεται μόνο 6 δευτερόλεπτα για να το κάνει. Πρέπει λοιπόν το βιογραφικό σου να είναι δυνατό και έτσι φτιαγμένο, έτσι ώστε να τον πείσεις μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα.

Όπως διαβάζουμε στο αμερικανικό inc.com, τα HR στελέχη, εστιάζουν σε 6 σημεία πάνω στο βιογραφικό σου. Και μάλιστα ξοδεύουν το 80% του «χρόνου εξέτασης του βιογραφικού», σε αυτά τα πεδία. Ας δούμε ποια είναι.

1- Όνομα: Φυσικά, το όνομα σας είναι το πρώτο πράγμα στο οποίο εστιάζουν οι υπεύθυνοι προσλήψεων. Μπορεί να το κάνουν για 1 δευτερόλεπτο, αλλά το κάνουν. Φρόντισε να το έχεις στην αρχή και με μια ευανάγνωστη γραμματοσειρά.

2 και 3- Τωρινές και προηγούμενες εταιρίες: Είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι. Πρόκειται για τις προηγούμενες θέσεις στις οποίες έχεις εργαστεί ή σε αυτές που εργάζεσαι τώρα. Πρόσεξε να σημειώνεται ξεκάθαρα ο ρόλος που είχες στην κάθε περίπτωση. Και φυσικά να αναφέρεις τα ονόματα των εταιριών. Δεν χρειάζεται να είσαι υπερ-αναλυτικός, γενικότερα. Αλλά από την άλλη, κοιτά να μην αφήνεις «ερωτηματικά» σε αυτό που διαβάζει το βιογραφικό σου.

4 και 5- Τωρινές και προηγούμενες ημερομηνίες έναρξης και λήξης εργασίας: Σίγουρα η άλλη πλευρά κοιτά το πόσο χρονικό διάστημα κάθεσαι στην κάθε θέση. Φυσικά, οι εποχές έχουν αλλάξει και οι εργαζόμενοι αλλάζουν σύντομα πολλές δουλειές. Ωστόσο, παίζει τον ρόλο του. Αν στις τελευταίες θέσεις εργασίας, έχεις κάτσει λιγότερο από 2 χρόνια στην κάθε μια, να είσαι έτοιμος να εξηγήσεις το γιατί. Επίσης, αν είσαι αυτή την περίοδο χωρίς δουλειά, επίσης να είσαι έτοιμος να εξηγήσεις το γιατί.

6- Σπουδές: Ισχύουν παρόμοια πράγματα με το όνομα. Πρέπει να είναι ξεκάθαρο τι έχεις σπουδάσει και που, έτσι ώστε να το καταλαβαίνει ο άλλος με μια ματιά. Επίσης, είναι ιδανικό οι σπουδές σου να «ταιριάζουν» με τη θέση για την οποία απευθύνεσαι. Βέβαια, όπως έχουμε ξανά πει εδώ στο It’s Possible, τόσο η Google όσο και άλλες μεγάλες εταιρίες, δεν εστιάζουν στα πτυχία πλέον. Έχε το στο μυαλό σου και μη φοβηθείς να εκδηλώσεις ενδιαφέρον για μια θέσεις που θέλεις, αλλά δεν «ταιριάζει» απόλυτα σε επίπεδο σπουδών.

 

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

ten + two =