αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΗ Airbnb έχει βρει τον τρόπο για να «κυριαρχήσει» και στα business ταξίδια

Η Airbnb έχει βρει τον τρόπο για να «κυριαρχήσει» και στα business ταξίδια

Τα επαγγελματικά ταξίδια μοιάζει να έχει βάλει στο στόχαστρο η Airbnb, η περίφημη πλατφόρμα διαμοιρασμού κατοικιών και προσφάτως κι εμπειριών, προσδοκώντας να κερδίσει ακόμα μεγαλύτερο μερίδιο από μια αγορά ταχέως αναπτυσσόμενη στην οποία έχει μπει δυναμικά τα τελευταία χρόνια.

Σύμφωνα μάλιστα με πρόσφατη δημοσίευση της εταιρείας στην ιστοσελίδα της, όσοι ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους καταλαμβάνουν όλο και μεγαλύτερο μερίδιο στην πλατφόρμα διαμοιρασμού κατοικιών Airbnb for Work, η οποία ξεκίνησε το 2014, κι έκτοτε καταφέρνει να τριπλασιάζει κάθε χρόνο τις κρατήσεις της. Στην πραγματικότητα, όπως διευκρινίζει η εταιρεία είναι ήδη γραμμένες στην πλατφόρμα περί τις 700.000 εταιρείες κι έχουν κλείσει την διαμονή των στελεχών τους μέσω του Airbnb for Work.

Ενδιαφέρον είναι ωστόσο το γεγονός πως η κατανομή των επιχειρήσεων που συνεργάζονται με την Airbnb είναι αρκετά διαφορετική – οι υπάλληλοι από μεγάλες επιχειρήσεις (5.000+ εργαζόμενοι) και οι υπάλληλοι από νεοσύστατες επιχειρήσεις και ΜΜΕ (ένας έως 250 εργαζόμενοι) αποτελούν αντίστοιχα το 40% των κρατήσεων της Airbnb for Work ενώ το υπόλοιπο 20% αποτελούν κρατήσεις μεσαίων επιχειρήσεων.

Αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι τον Ιούλιο του 2017, η Airbnb άρχισε να διαθέτει τις καταχωρημένες κατοικίες της μέσω του SAP Concur, ενός εργαλείου που χρησιμοποιείται κατά κόρον από επαγγελματίες ταξιδιώτες. Σύμφωνα με την ίδια μάλιστα η ενσωμάτωση αυτή συνέβαλε αισθητά στην αλματώδη ανάπτυξη του Airbnb for Work. Η Concur από πλευράς της κατέγραψε αύξηση της τάξης του 42% στις κρατήσεις μέσω Airbnb μεταξύ 2016-2017. Μέχρι και σήμερα το 63% των πελατών της Concur’s έχουν κάνουν κράτηση για ένα ταξίδι τους μέσω της Airbnb.

Μια εξίσου ενδιαφέρουσα τάση, σύμφωνα πάντα με την εταιρεία, είναι ότι σχεδόν το 60% των ταξιδιών Airbnb for Work είχε περισσότερους από έναν φιλοξενούμενους.

«Μπορούμε να προσφέρουμε μεγάλα σπίτια τα οποία φιλοξενούν ταυτόχρονα πολλούς επαγγελματίες ταξιδιώτες χωρίς να στερούνται ο καθένας από αυτούς τον προσωπικό του χώρο» δήλωσε σχετικά ο David Holyoke, επικεφαλής των επιχειρηματικών ταξιδιών της πλατφόρμας. «Νομίζουμε αυτό είναι το συγκριτικό μας πλεονέκτημα αφού προσφέρει ένα ουσιαστικό επαγγελματικό ταξίδι και καταφέρνει να εξοικονομήσει χρήματα και στην εταιρεία».

Δεδομένης της μεγάλης ανάπτυξης του επιχειρηματικού τομέα και των ευκαιριών που αυτό συνεπάγεται η Airbnb δείχνει να δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στα χαρακτηριστικά των επαγγελματικών ταξιδιών.

Μάλιστα την επόμενη εβδομάδα η πλατφόρμα διαμοιρασμού θα ξεκινήσει μια νέα λειτουργία που θα επιτρέπει τους υπαλλήλους της εταιρείας να αναζητούν καταχωρήσεις σε μια συγκεκριμένη αλυσίδα καταχωρήσεων της εταιρείας που θα πληρούν τις προδιαγραφές των επαγγελματιών ταξιδιωτών.

Με τα νέα χαρακτηριστικά που θα απευθύνονται αποκλειστικά στους επαγγελματίες ταξιδιώτες ένας υπάλληλος της Google για παράδειγμα μπορεί να ψάξει για κατάλυμα πληκτρολογώντας στο Google.Airbnb.com και η πλατφόρμα να του παρουσιάσει τις προτιμήσεις της Google, συμπεριλαμβανομένων τοποθεσιών κοντά στο γραφείο, το αντίστοιχο budget και άλλα κριτήρια που θα έχει ορίσει.

Παρότι η ανάπτυξη καταγράφεται ήδη μεγάλη ο Holyoke βλέπει πολλές δυνατότητες εξέλιξης του Airbnb for Work για προσέλκυση ακόμα περισσότερων ταξιδιωτών που επισκέπτονται ένα μέρος για επαγγελματικούς λόγους. Όπως άλλωστε σημείωσε οι καταχωρήσεις στο Airbnb for Work αντιπροσωπεύουν μόνο το 15% του συνόλου των καταχωρήσεων στην πλατφόρμα.

Πηγή: insider.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

nineteen − 3 =