αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ 29χρονη startupper που έφτιαξε μια «digital αυτοκρατορία» δίνει 3 συμβουλές

Η 29χρονη startupper που έφτιαξε μια «digital αυτοκρατορία» δίνει 3 συμβουλές

Η Amber Venz Box είχε πάντα την επιχειρηματικότητα μέσα της. Όταν ήταν στο γυμνάσιο, δημιούργησε την πρώτη της επιχείρηση, βασιζόμενη στα trend της εποχής. Πουλούσε τζιν φούστες. «Αυτό ήταν πίσω, τότε που οι τζιν φούστες ήταν ένα σημαντικό πράγμα» θυμάται η ίδια και συμπληρώνει: «Είχα βρει τον τρόπο έτσι ώστε να αναδεικνύω το ρούχο, χρησιμοποιώντας παλιά τζιν, χλωρίνη και ξυραφάκια».

Το project δεν κράτησε πολύ. Όμως η φιλόδοξη επιχειρηματίας διδάχτηκε ένα σημαντικό επιχειρηματικό μάθημα: Η τιμή που πουλάς τα προϊόντα, πρέπει να υπερβαίνει το κόστος παραγωγής. Η πορεία συνεχίστηκε και ήταν ακόμα καλύτερη. Στο κολλέγιο, η Box έβγαζε 100.000 δολάρια το χρόνο, από μια επιχείρηση με χειροποίητα κοσμήματα που είχε φτιάξει.

«Τα έφτιαχνα στο δωμάτιο μου στην εστία και στη συνέχεια τα πουλούσα σε τοπικά πολυκαταστήματα στο Ντάλας» σημειώνει η Amber Venz Box.

Η πορεία όμως δεν σταματά εδώ. Η ίδια, εστιάζοντας πάντα στις πωλήσεις και την μόδα, πήγε ένα βήμα πιο κάτω. Λειτουργώντας ως… αγοραστής, δημιούργησε το 2011 το blog RewardStyle. Εκεί κατάφερνε να βγάζει χρήματα, συνεργαζόμενη με εταιρίες οι οποίες ήθελαν να προβάλουν τα ρούχα τους. Κάνοντας αναρτήσεις στο ιστολόγιο και στα social media του.

Και το μεγάλο «χτύπημα», δεν είχε έρθει ακόμα. Αυτό έγινε το 2014, ως απάντηση στην αυξανόμενη δημοτικότητα του Instagram. Η νεαρή επιχειρηματίας δημιούργησε το LIKEtoKNOW.it. Μια πλατφόρμα που δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες του Instagram, να αγοράσουν ένα προιόν που βλέπουν σε μια φωτογραφία, στο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο. Όταν πατούν like σε μια φωτογραφία, λαμβάνουν ένα email με όλες τις πληροφορίες για το εικονιζόμενο π.χ. ρούχο και το πως θα το αγοράσουν. Από το 2014, οι χρήστες έχουν αγοράσει προϊόντα συνολικής αξίας 250.000 δολαρίων, μέσω της υπηρεσίας, όπως τονίζει το Business Insider. Μάλιστα, στις 6 Μαρτίου, η εταιρία λάνσαρε μια νέα εφαρμογή, που σου επιτρέπει να βρίσκεις τα ρούχα που θες, κάνοντας απλά screenshot τη φωτογραφία που είδες στο Instagram ή στο Snapchat.

Η επιχειρηματική πορεία της Box είναι απόλυτα πετυχημένη. Κάτι που την οδήγησε φέτος στην λίστα «30 Under 30» του Forbes, η οποία αφορούσε το «retail and commerce». Μετά από όλη τη διαδρομή της, η 29χρονη σήμερα Amber Venz Box, λέει ότι για να φτάσεις στην επιτυχία, πρέπει να εστιάσεις σε 3 πράγματα.

1- Μάθε όσα περισσότερα μπορείς για το πεδίο σου: Δες τι παρακινεί τους ανθρώπους στη βιομηχανία σου και ανακάλυψε όλες τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται μπροστά σου. Η Box όταν ήταν στο κολλέγιο επωφελήθηκε κάνοντας πρακτική σε διάφορες πόλεις. Έτσι μπόρεσε να μάθει καλά τον χώρο της μόδας- κάτι που της χρησίμεψε πολύ στη συνέχεια.

2- Γίνε… ο δικός σου πελάτης: Ψάξε για προβλήματα στη στη δική σου ζωή. Βρες ένα πραγματικό πρόβλημα που έχεις εσύ και άλλοι άνθρωποι, και προσπάθησε να το λύσεις. Δημιούργησε, δηλαδή, ένα προϊόν ή μια υπηρεσία που πρώτα από όλα θα χρησιμοποιούσες εσύ. Και αν συνεχίσεις να σκέφτεσαι σαν πελάτης, θα μπορέσεις να βελτιώσεις το δημιούργημα σου.

3- Φτιάξε τη σωστή ομάδα: Η ιδρυτική ομάδα είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία της επιχείρησης. Αν έχετε μια tech επιχείρηση, θα πρέπει να βρείτε προγραμματιστές, για παράδειγμα. Επίσης, θα πρέπει να αναζητήσετε άτομα με εμπειρία, όσο το δυνατόν πιο γρήγορα. Γιατί καλή η ιδέα, αλλά χρειάζεται και σωστή διαχείριση. Και μην ξεχνάτε τη σημασία του μάρκετινγκ. Ακόμα και αν έχεις μια μεγάλη ιδέα, αν δεν καταφέρεις να την προωθήσεις στην αγορά, δεν θα πας πουθενά.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

16 − thirteen =