αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ ΦΑΓΕ έχει «αποβιβαστεί» σε 44 χώρες. Αλλά αναζητά και άλλες αγορές

Η ΦΑΓΕ έχει «αποβιβαστεί» σε 44 χώρες. Αλλά αναζητά και άλλες αγορές

Διέξοδο σε νέες αγορές για να καλύψει τις συνεχιζόμενες απώλειες που καταγράφει στην εσωτερική αγορά και τις πιέσεις που δέχεται στις ΗΠΑ, αναζητά η ΦΑΓΕ. Στο πλαίσιο αυτό, όπως αναφέρει και στην οικονομική έκθεση για το 2017, χρονιά όπου οι πωλήσεις της μειώθηκαν κατά 5,2%, εξετάζει την είσοδο της και σε άλλες αγορές. Ήδη τα προϊόντα της γαλακτοβιομηχανίας, η οποία δημιούργησε παγκόσμιο trend με το ελληνικό γιαούρτι, βρίσκονται σε 44 χώρες.

Σε ότι αφορά τις βασικές τις αγορές, η διοίκηση της διαβλέπει σημαντική προοπτική ανάπτυξης στις ΗΠΑ, παρά το γεγονός ότι πέρυσι η αγορά γιαούρτης στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού πιέστηκε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Όσον αφορά τις πωλήσεις της ΦΑΓΕ, αυτές υποχώρησαν κατά 5,7%, δηλαδή με πολλαπλάσιο ρυθμό από την πτώση κατά 1,5% που σημείωσε η κατηγορία του λευκού γιαουρτιού (σ.σ. χωρίς γεύσεις και άρωμα φρούτων, κομμάτια φρούτων κ.λπ.) στις ΗΠΑ. Με βάση τα στοιχεία της Nielsen, τα οποία επικαλείται η ΦΑΓΕ, το μερίδιό της το 2017 διαμορφώθηκε στο 5,5% σε αξία και 3,8% σε όγκο και αποτελεί τον τέταρτο μεγαλύτερο παίκτη της κατηγορίας.

Στη Μεγάλη Βρετανία όπου οι πωλήσεις της ΦΑΓΕ υποχώρησαν πέρυσι κατά 5,7%, η αγορά του ελληνικού γιαουρτιού και του ελληνικού τύπου γιαουρτιού ενισχύθηκε κατά 9,3% σε αξία και 7,9% σε όγκο. Στη συγκεκριμένη υποκατηγορία η ΦΑΓΕ είναι ο τρίτος μεγαλύτερος παίκτης με μερίδιο 12,8% σε αξία και 7% σε όγκο, με τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας να είναι ο market leader με μερίδιο 25,5% σε αξία και 35% σε όγκο πωλήσεων.

Στη γειτονική Ιταλία, όπου η συνολική κατανάλωση προϊόντων γιαούρτης μειώθηκε πέρυσι κατά 1,3% και οι πωλήσεις της ΦΑΓΕ υποχώρησαν κατά 1,5%, η γαλακτοβιομηχανία διατήρησε την πέμπτη θέση με μερίδιο 8% σε αξία στο σύνολο της αγοράς και την πρώτη θέση με μερίδιο 34,8% σε αξία στην κατηγορία των γιαουρτιών με χαμηλά λιπαρά. Το ενδιαφέρον είναι ότι Ιταλοί παίκτες όπως η Granarolo και η Parmalat βρίσκονται στην 12η θέση με μερίδιο 1,7% και στην 7η θέση με μερίδιο 3,1%, αντίστοιχα. Στην ελληνική αγορά, παρά τις πιέσεις που συνεχίζει να δέχεται η γαλακτοβιομηχανία παραμένει market leader, διατηρώντας την πρώτη θέση στον κλάδο γιαούρτης με μερίδιο 21,4% σε όγκο και 24% σε αξία με βάση στοιχεία της Nielsen που επικαλείται η διοίκησή της.

Πηγή: Capital.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

9 + 10 =