αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ «στροφή» των Goody’s στις τουριστικές περιοχές, το πλάνο της εταιρίας και ο ρόλος του online delivery

Η «στροφή» των Goody’s στις τουριστικές περιοχές, το πλάνο της εταιρίας και ο ρόλος του online delivery

Πριν από μερικά 24ώρα, τα Goody’s ανακοίνωσαν τη λειτουργία νέου καταστήματος Burger House στη Μύκονο και τόνισαν πως η περαιτέρω ανάπτυξη σε περιοχές υψηλής τουριστικής κίνησης θα συνεχισθεί.

Όπως αναφέρουν παράγοντες της αγοράς, η αλματώδης ανάπτυξη που εμφανίζει ο ελληνικός τουρισμός τα τελευταία χρόνια αναγκάζει ολοένα και περισσότερες εταιρείες να εξετάζουν σοβαρά την πιο ενεργή εμπλοκή τους με αυτόν.

Και αυτό γιατί μπορεί όχι να αντισταθμίσει τις απώλειες από την παρατεταμένη κάμψη της κατανάλωσης στην εσωτερική αγορά αλλά και να δώσει νέα πνοή στις πωλήσεις τους. «Μια διέξοδο… στο σημερινό αδιέξοδο», όπως λένε χαρακτηριστά.

Ο αυξανόμενος αριθμός των ξένων επισκεπτών που κατακλύζουν τα δημοφιλή θέρετρα της χώρας κάθε χρόνο αποτελεί μια τεράστια ευκαιρία πηγή εσόδων.

Αυτή την πηγή φαίνεται πως επιδιώκει να εκμεταλλευθεί και η Goody’s, η οποία βρίσκεται σε φάση ανάκαμψης και αναδιοργάνωσης της παρουσίας της εντός και εκτός συνόρων, όπως σημειώνει το Mononews.gr σε ρεπορτάζ του.

Η εταιρεία λόγω της κρίσης αναγκάστηκε να περικόψει αρκετά κόστη, και να περιορίσει το δίκτυο.

Τα τελευταία χρόνια όμως φαίνεται να ανακτά το χαμένο έδαφος, ειδικά μετά την αλλαγή της εικόνας της και την στροφή στα burgers που αποτελούν τη νέα μόδα στην εστίαση.

Σύμφωνα με τις ετήσιες οικονομικές καταστάσεις της Vivartia (μητρικός όμιλος), το 2016 το μερίδιο της Goody’s σε κατανάλωση για στη συνολική αγορά εστίασης, αυξήθηκε σε ποσοστό 15,1% σε σχέση με το ποσοστό 14,7% για το 2015 ενώ και το μερίδιο σε επισκεψιμότητα ανήλθε σε 11,1% έναντι 11,8% για το 2015.

Στη διάρκεια της περσινής χρονιάς, ξεκίνησαν τη λειτουργία τους 14 νέα ή ανακαινισμένα σημεία σε Αττική, Θεσσαλονίκη και επαρχία, εκ των οποίων 2 εταιρικά καταστήματα και 12 καταστήματα franchise ενώ παράλληλα άνοιξε το πρώτο κατάστημα στην Μελβούρνη της Αυστραλίας.

Το delivery στο επίκεντρο

Επιπλέον, συνέχισε να επενδύει στην ανάπτυξη του Online καναλιού πωλήσεων goodysdelivery.gr και Goody’s Mobile App, το οποίο απέδωσε σημαντικά αποτελέσματα.

Το εν λόγω κανάλι πωλήσεων, σύμφωνα με την εταιρεία, αποτελεί πλέον το 20% της συνολικής αξίας πωλήσεων της υπηρεσίας delivery με σημαντικότατα οφέλη σε επίπεδο εξοικονόμησης κόστους λειτουργίας και διαχείρισης παραγγελίας.

Παράλληλα, υπήρξαν σημαντικά προϊοντικά λανσαρίσματα στην κατηγορία των Burgers. Συγκεκριμένα, στο α’ εξάμηνο 2016 ενισχύθηκε η κατηγορία των Classic Burgers, με δύο νέους κωδικούς (Chili & Chicken Golden) και στην κατηγορία των Extreme Burgers προστέθηκε ο νέος κωδικός Extreme Cheeseburger, ο οποίος υποστηρίχθηκε με ένα έντονο πλάνο επικοινωνίας για το διάστημα Μαΐου – Ιουνίου 2016.

Παράλληλα, στο β’ εξάμηνο 2016 υλοποιήθηκε μια συνολική επανατοποθέτηση της μάρκας στην κατηγορία των burgers.

Η Goody’s, η εταιρεία που σύστησε στο ελληνικό κοινό τον όρο burger δραστηριοποιείται από το 1975 όποτε άνοιξε και το πρώτο κατάστημα στην Θεσσαλονίκη.

Σήμερα αριθμεί 114 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, εκ των οποίων τα 86 έχουν μετεξελιχθεί σε Goody’s Burger House.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

eighteen − twelve =