αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΗ στρατηγική μάρκετινγκ της Sony για τα «αδιάβροχα» κινητά, η εξαπάτηση, και η δικαίωση των πελατών

Η στρατηγική μάρκετινγκ της Sony για τα «αδιάβροχα» κινητά, η εξαπάτηση, και η δικαίωση των πελατών

Αρκετοί χρήστες Xperia συσκευών της Sony στις ΗΠΑ, είδαν τη συσκευή τους να αχρηστεύεται από νερό, τη στιγμή που διαφημίζεται ως αδιάβροχη. Η Sony μάλιστα δεν αναγνώρισε το πρόβλημα στο service και οι χρήστες κατέληξαν σε μια πολύ ακριβή επισκευή. Ένα ομοσπονδιακό δικαστήριο στη Νέα Υόρκη όμως έκρινε υπέρ της ομαδικής αγωγής στην οποία προέβησαν οι καταναλωτές.

Σύμφωνα με την αγωγή, οι χρήστες Xperia εξαπατήθηκαν από τη marketing στρατηγική της Sony, αφού δεν είναι σχεδιασμένα για υποβρύχια χρήση αλλά είναι περισσότερο στο επίπεδο του “ανθεκτικά στο νερό”. Οι χρήστες θα λάβουν ως αποζημίωση 12μηνη επέκταση της εγγύησης ή επιστροφή του 50% της επίσημης τιμής λιανικής της συσκευής.

Τα μοντέλα για τα οποία οι χρήστες δικαιούνται αποζημίωση ακολουθούν παρακάτω, να σημειώσουμε όμως πως ισχύει μόνο για πελάτες των ΗΠΑ.

  • Xperia M2 Aqua
  • Xperia M4 Aqua
  • Xperia ZR
  • Xperia Z Ultra
  • Xperia Z1, Z1s, Z1 Compact
  • Xperia Z2
  • Xperia Z3, Z3 Compact, Z3v, Z3+, Z3+ Dual
  • Xperia Z5
  • Xperia Z5 Compact
  • Xperia Z2 Tablet
  • Xperia Z3 Tablet Compact
  • Xperia Z4 Tablet

Πηγή: unboxholics.com

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

13 + nine =