αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ περίπτωση του Mr Dropbox που δείχνει ότι πρέπει να επιμένεις στην ιδέα σου (ακόμα κι αν… σε απειλεί ο Steve Jobs)

Η περίπτωση του Mr Dropbox που δείχνει ότι πρέπει να επιμένεις στην ιδέα σου (ακόμα κι αν… σε απειλεί ο Steve Jobs)




Σκέψου να έχεις μια νέα ιδέα, να εργάζεσαι πυρετωδώς για αυτή και ενώ είσαι έτοιμος να την κάνεις γνωστή στον κόσμο και να «εκτοξευτείς», να έρχεται ένας από τους μεγαλύτερους επιχειρηματίες και να σου λέει ότι μπορεί εύκολα να… σκοτώσει το project σου.

Αρκετοί ίσως θα φοβόντουσαν. Ειδικά αν αυτός που θα σε «απειλούσε» ήταν ο Steve Jobs. Ναι, αυτό συνέβη στην περίπτωση του Drew Houston, ο οποίος είναι συνιδρυτής του Dropbox. Σήμερα, μπορεί η πλατφόρμα του να είναι γνωστή στους πάντες, ωστόσο η αρχή ήταν αρκετά δύσκολη.

Όταν ο ίδιος και ο Arash Ferdowsi εργάζονταν πυρετωδώς για αν βγάλουν στον «αέρα» την πλατφόρμα τους, η οποία θα επέτρεπε στους χρήστες να μοιράζονται αρχεία από το laptop ή το smartphone τους, οπουδήποτε κι αν βρίσκονται στον κόσμο, η Apple ήθελε να κάνει κάτι παρόμοιο. Με τη διαφορά ότι θα ονόμαζε τη δική της υπηρεσία, «i cloud».

Ήταν τότε, λίγο πριν το 2007, που ο Steve Jobs έκανε την περίφημη προειδοποίηση προς τον Houston ότι θα «σκοτώσει» την πλατφόρμα που ετοίμαζε. Ο νεαρός επιχειρηματίας όμως δεν φοβήθηκε. Επέμεινε στην ιδέα του, έφτασε στην τεράστια επιτυχία και έγινε πολύ πλούσιος.

Αυτή τη στιγμή το Dropbox είναι γνωστό σε όλο τον πλανήτη. Έχει πάνω από 500 εκατ. χρήστες, ενώ πλέον έχει προσαρμοστεί κατάλληλα έτσι ώστε να εξυπηρετεί και επιχειρήσεις.


ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

1 × one =