αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΗ μεγάλη γκάφα της Essential που κοινοποίησε στοιχεία πελατών και η ανάληψη της ευθύνης από τον Andy Rubin

Η μεγάλη γκάφα της Essential που κοινοποίησε στοιχεία πελατών και η ανάληψη της ευθύνης από τον Andy Rubin

Όσοι προπαρήγγειλαν το Essential Phone, είδαν ένα ύποπτο email το οποίο όπως αποδείχθηκε δεν ήταν απάτη, αλλά επίσημο mail της εταιρίας. Στο mail, ο αντιπρόσωπος της Essential ζητούσε φωτογραφία της ταυτότητας και άλλα προσωπικά στοιχεία ταυτοποίησης των χρηστών. Το αρχικό email όμως δεν είχε “στηθεί” σωστά, με αποτέλεσμα οι 70 από τους πελάτες που απάντησαν να εκθέσουν τα στοιχεία τους σε άλλους πελάτες.

Ο Andy Rubin τόνισε πως το λάθος οφείλεται στη λειτουργία εξυπηρέτησης πελατών και κατέστησε τον εαυτό του ως αποκλειστικά υπεύθυνο.

Όντας ιδρυτής σε έναν έντονα ανταγωνιστικό τομέα, σημαίνει πως πολλές φορές χρειάζεται να “φας κοράκι” (φράση κατά την οποία εξευτελίζεσαι παραδεχόμενος της ήττες ή τα λάθη σου). Είναι εξευτελιστικό, δεν έχει καλή γεύση και συχνά είναι μια ταπεινωτική εμπειρία. Ως ιδρυτής και CEO της Essential, είμαι προσωπικά υπεύθυνος για αυτό το λάθος και θα βάλω τα δυνατά μου να μην το επαναλάβω.

Δυστυχώς οι προσωπικές πληροφορίες των πελατών δεν μπορούν να διαγραφούν από το inbox των άλλων παραληπτών. Ωστόσο η Essential προσφέρει δωρεάν υπηρεσία προστασίας κλοπής ταυτότητας διάρκειας ενός έτους, μέσω της LifeLock, ενώ ήδη πήρε βήματα για την ενίσχυση της ασφάλειας στις υποδομές της και την εξυπηρέτηση πελατών.

Πηγή: Unboxholics.com

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

10 + four =