αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ «μεγάλη αποστολή» που πρέπει να μπαίνει πάνω από τα χρήματα όταν ξεκινάς μιας επιχείρηση. Και το παράδειγμα του Mark Zuckerberg

Η «μεγάλη αποστολή» που πρέπει να μπαίνει πάνω από τα χρήματα όταν ξεκινάς μιας επιχείρηση. Και το παράδειγμα του Mark Zuckerberg

Είναι αλήθεια, ότι πολλοί επιχειρηματίες όταν ξεκινούν μια νέα επιχείρηση, το Νο1 πράγμα που έχουν στο μυαλό τους είναι το πως θα βγάλουν χρήματα. Το βλέπουμε και στην Ελλάδα. Δεν υπάρχει αρκετή υπομονή. Θέλουν να βρουν πελάτες- χρήστες- συνδρομητές- αναγνώστες, από την πρώτη ημέρα αν γίνεται. Και να ξεκινήσουν… να τους χρεώνουν.

Η ιστορία έχει δείξει, ότι οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις, έγιναν μεγάλες όχι επειδή ξεκίνησαν αν βγάζουν χρήματα από την πρώτη ημέρα. Αλλά γιατί υπήρχε μια «μεγάλη αποστολή» από πίσω.

Μπορεί να ακούγεται κάπως ρομαντικό. Ίσως είναι. Όμως ταυτόχρονα έχει και έντονα business στοιχεία. Πιθανόν κάποιοι από εσάς γνωρίζετε την ιστορία που εκτυλίχθηκε στο ξεκίνημα του Facebook. ‘Η για να είμαστε ακριβείς, την τακτική που ακολούθησε τότε ο Mark Zuckerberg. Τότε, ο νεαρός Zuckerberg αποφάσισε να κάνει μια σαφή επιλογή. Να μην υπάρχει ΚΑΜΙΑ διαφήμιση στο Facebook, μέχρι αυτό να συγκεντρώσει έναν συγκεκριμένο αριθμό χρηστών. Μέχρι, δηλαδή, οι άνθρωποι να καταλάβουν την αξία του και να το αγαπήσουν. Παρά το νεαρό της ηλικίας, ο Zuckerberg δεν πήγε να πάρει τα πρώτα… χαρτονομίσματα που θα του προσέφεραν οι όποιοι διαφημιζόμενοι. Αλλά θέλησε να χτίσει το project του πάνω σε πιο γερές βάσεις. Ενώ παράλληλα ήθελε να φτάσει λίγο πιο κοντά στην «μεγάλη αποστολή» του- στο να κάνει πιο εύκολη την επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων. Και τα χρήματα θα έρχονταν αργότερα. Τελικά ήρθαν. Και ήταν πολλά.

Το ίδιο ισχύει όταν ξεκινάς την οποιαδήποτε πλατφόρμα. Το ίδιο ισχύει και σε αρκετές παραδοσιακές επιχειρήσεις. Πρώτα πρέπει να χτίσεις τις βάσεις, να αναπτύξεις το κοινό σου, και μετά να στοχεύσεις στα έσοδα. Σε διαφορετική περίπτωση, το project σου κινδυνεύει να μείνει.. έρημο.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

3 × 5 =