αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ«Η καλή ιδέα μπορεί να προέλθει ακόμα κι από τον τελευταίο εργαζόμενο της εταιρίας»: Η άποψη του David Lauren

«Η καλή ιδέα μπορεί να προέλθει ακόμα κι από τον τελευταίο εργαζόμενο της εταιρίας»: Η άποψη του David Lauren

Το brand ρούχων Ralph Lauren είναι πλέον γνωστό σε όλο τον πλανήτη. Έχει καταγράψει μια πορεία εδώ και πάρα πολλά χρόνια και έχει αντέξει στον χρόνο. Ο γιος του ιστορικού ιδρυτή της ομώνυμης εταιρίας, David Lauren, έχει αναλάβει τη θέση του υπεύθυνου καινοτομίας στην εταιρία. Αλήθεια, από που μπορεί να αντλείς συνεχώς καινοτόμες ιδέες για ένα brand ρούχων που βρίσκεται στην αγορά τόσα χρόνια;

«Όταν ξεκίνησα πριν 17 χρόνια, είχαμε περίπου 6.800 εργαζόμενους. Τώρα έχουμε 26.000. Η δουλειά μου είναι να διατηρώ το DNA του brand, ενώ παράλληλα θα καινοτομούμε» λέει αρχικά ο David Lauren. Και προσθέτει: «Είναι δύσκολο να διαχειριστείς μια τόσο μεγάλη εταιρία. Πρέπει να είμαστε όσο πιο ευκίνητοι γίνεται. Να ακούμε την κάθε ιδέα και αν είναι καλή να την εφαρμόζουμε».

Κάπου εκεί ίσως κρύβεται και το «μυστικό» της επιτυχίας. Αφού όπως λέει ο ίδιος, θα ακούσει μια ιδέα, ακόμα και από έναν απλό υπάλληλο της επιχείρησης. «Η αλήθεια είναι ότι η καινοτομία μπορεί να προέρχεται από το κάθε group. Περπατώντας σε ένα κατάστημα, θα δεις στο πίσω μέρος έναν υπάλληλο να ταξινομεί τα προϊόντα στα ράφια. Μπορεί να έχει την καλύτερη ιδέα. Θα πρέπει να κατανοήσεις, ότι η ιδέα μπορεί να προέλθει από οπουδήποτε» ξεκαθαρίζει.

Όπως σημειώνεται σε άρθρο του Fastcompany.com, στόχος του David Lauren είναι να δει τι δουλεύει και τι δεν δουλεύει, άρα χρειάζεται βελτίωση. «Είναι κάτι σαν αυτό που έλεγε ο Woody Allen στο Annie Hall: Ένας καρχαρίας πρέπει να κινείται προς τα μπροστά αλλιώς θα πεθάνει. Λοιπόν, πρέπει να κινείσαι προς τα εμπρός» καταλήγει.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

19 − fifteen =