αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ ιστορία της 34χρονης CEO που γεννήθηκε σε φτωχή οικογένεια, εργάστηκε σε τσίρκο και θέλει να γίνει ο επόμενος Walt Disney

Η ιστορία της 34χρονης CEO που γεννήθηκε σε φτωχή οικογένεια, εργάστηκε σε τσίρκο και θέλει να γίνει ο επόμενος Walt Disney

Η Olga Kay ξεκίνησε από το μηδέν. Ίσως και πιο κάτω. Γεννήθηκε σε μια φτωχή οικογένεια στην Κριμαία της Ουκρανίας. Στην συνέχεια εργάστηκε σε Ρωσικό τσίρκο, έγινε σταρ στο Youtube, ενώ σήμερα είναι CEO μιας εταιρίας που δημιουργεί ιδιαίτερες μακριές κάλτσες, εμπνευσμένες από διάφορα ζώα. Οι περιγραφές της, από την παιδική της ηλικία, είναι κατατοπιστικές.

«Κάθε ημέρα συνοψίζονταν στο «πως θα επιβιώσουμε ακόμα μια ημέρα;». Προσπαθούσαμε να φτιάξουμε καντήλια με ελαιόλαδο και γάζες, επειδή δεν είχαμε ρεύμα», σημειώνει η ίδια.

Όπως λέει το CNBC, οι γονείς της εργάζονταν σκληρά και πληρώνονταν σε χόρτα, ζάχαρη και ζυμαρικά, αντί για χρήματα. Η νεαρή Olga Kay, επέλεξε να μην σπουδάσει και αποφάσισε να εργαστεί σκληρά και να ψυχαγωγεί τον κόσμο. Στα 14 της μπήκε σε Ρωσικό τσίρκο με τους θείους της. Ήθελε να γίνει εναέρια ακροβάτης. Ωστόσο, της είπαν ότι δεν είναι η κατάλληλη για αυτή τη θέση, επειδή έχει μεγάλους γοφούς. Η μόνη θέση που μπορούσε να πάρει ήταν του ζογκλέρ. Η ίδια ποτέ δεν ήθελε να γίνει κάτι τέτοιο. Όμως άρπαξε την ευκαιρία. «Σκέφτηκα, ότι αν αυτό είναι το μόνο πράγμα που μπορώ να κάνω για να γίνω καλλιτέχνης και να ταξιδέψω στον κόσμο, θα ρίξω όλη μου την ενέργεια εκεί» λέει η ίδια.

Στη συνέχεια πήγε στις ΗΠΑ και εργάστηκε πάνω σε αυτό για κάποιο χρονικό διάστημα. Φτάνοντας μέχρι το 2006, όταν ανακάλυψε το Youtube. Τότε η πλατφόρμα ήταν καινούργια, όμως η ίδια αμέσως μαγεύτικε από το νέο Μέσο. Και ξεκίνησε να ανεβάζει βίντεο με δικά της ζογκλερικά εκεί.

«Θυμάμαι ότι ξόδευα 12 ώρες την ημέρα, για να μάθω πως να ανεβάζω βίντεο, πως να κάνω edit, πως να μιλώ στην κάμερα» λέει η ίδια.

«Θυμάμαι την πρώτη μου είσπραξη. Ήταν 54 cents και είπα «ναι!»» συμπληρώνει. Εξηγεί ότι ποτέ δεν έγινε εκατομμυριούχος από το Youtube. Ωστόσο, έχει βγάλει πάνω από 100.000 δολάρια φτιάχνοντας βίντεο. Τα κανάλια της έφτασαν να έχουν πάνω από 800.000 συνδρομητές.

Τότε αποφάσισε να αλλάξει πορεία. Όπως υπογραμμίζει, δεν θα ήθελε να φτάσει 60 χρονών και να μιλά μπροστά σε μια κάμερα για lipsticks. Παρόλο που ως Youtuber είχε συνεργαστεί με πολλά brands, αμέσως κατάλαβε ότι έπρεπε να φτιάξει κάτι δικό της. Και προέκυψε η ιδέα του να δημιουργήσει τις δικές της μακριές κάλτσες, που να παραπέμπουν σε χαριτωμένα ζώα. Το 2014 λοιπόν ιδρύει την Mooshwalks, (από το όνομα Moon της γάτας που είχε). Ένα brand που φτιάχνει αυτές τις ιδιαίτερες κάλτσες. Υπήρχε όμως ένα πρόβλημα: δεν μπορούσε να βρει έναν κατασκευαστή που να τοποθετεί «αυτιά» στις κάλτσες της, σε προσιτό κόστος. Έτσι τα πρώτα της δημιουργήματα ήταν αρκετά ακριβά και απέτυχαν εμπορικά.

Δεν το έβαλε κάτω. Ξεκίνησε να πουλά τις κάλτσες μόνη και μέσω λιανοπωλητών. Τελικά, το εγχείρημα έπιασε και οι κάλτσες τις έφτασαν μέχρι τον διάσημο τραγουδιστή Snoop Dog. Από όπου έλαβαν μεγαλύτερη δημοσιότητα. από πέρυσι μέχρι φέτος έχει πουλήσει πάνω από 12.000 κομμάτια, προς 20 δολάρια το ένα. Δηλαδή συνολικές πωλήσεις περίπου 250.000 δολαρίων.

Ανέπτυξε κι άλλα προϊόντα στο ίδιο concept: όπως μαξιλάρια, πιτζάμες, βιβλία και ένα animated show. «Παραλληλίζω τον εαυτό μου με τον Walt Disney. Έχω δημιουργήσει χαρακτήρες και οι κάλτσες που βασίζονται σε αυτούς» επισημαίνει η 34χρονη πρώην ζογκλέρ που πλέον είναι CEO της εταιρίας της.

Κατάφερε να φτάσει στον μεγάλο στόχο της, μέχρι τον επόμενο. Και κάνει κάτι ακόμα. Μεταδίδει όλη την εμπειρία που έχει αποκομίσει, σε γυναίκες που την «ακολουθούν». Λειτουργώντας ως μέντορας. Είναι σίγουρο, ότι αφού τα κατάφερε η ίδια, μπορεί να μεταφέρει κάτι από το success story της και σε άλλους ανθρώπους.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

1 × one =