αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ ελληνική Αμβύξ μοιράζεται τα κέρδη με τους εργαζομένους και αυξάνει το προσωπικό της

Η ελληνική Αμβύξ μοιράζεται τα κέρδη με τους εργαζομένους και αυξάνει το προσωπικό της

Οι περισσότερες επιχειρήσεις στην Ελλάδα, στα χρόνια της κρίσης περικόπτουν τους μισθούς των εργαζομένων τους και προχωρούν σε απολύσεις. Δεν ισχύει το ίδιο για την ΑΜΒΥΞ. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία εμπορίας οινοπνευματωδών.

Όχι μόνο αύξησε το προσωπικό της κατά 20%, αλλά στις κερδοφόρες χρονιές (όπως πέρυσι) διανέμει το 15% των κερδών της στους 130 εργαζόμενους της, από τους διευθυντές έως τις καθαρίστριες. Ενώ σημειώνεται, ότι σε αυτούς δεν έχει γίνει καμία μείωση αποδοχών, σε όλη την περίοδο της ύφεσης.

Η ιστορία της ΑΜΒΥΞ αρχίζει το 1917 όταν ο Αλβέρτος Ρεβάχ, μαζί με δύο άλλους συνεργάτες, ιδρύουν μία μικρή εμπορική / εισαγωγική εταιρεία στη Θεσσαλονίκη, την τότε πρωτεύουσα του εμπορίου της Ελλάδας. Εισάγουν και εμπορεύονται διάφορα προϊόντα διατροφής καθώς και ποτά και κρασιά από όλη την Ευρώπη. Το 1967 τα ηνία στην οικογενειακή εταιρεία ανέλαβε ο Ισίδωρος Ρεβάχ ο οποίος σύστησε ξανά στους Έλληνες το perrier ενώ κατάφερε να εκτοξεύσει τις πωλήσεις της βότκα Absolut στην Ελλάδα καθιστώντας την χώρα μας μία από τις 5 πρώτες σε κατανάλωση σε όλο τον κόσμο.

Ένα αιώνα μετά, μετά από μια πορεία γεμάτη προκλήσεις και νέες ευκαιρίες, η ΑΜΒΥΞ συνεργάζεται πλέον με 20 Οίκους που αντιπροσωπεύουν, παγκοσμίως, ετήσιο τζίρο πάνω από 80 δισ. ευρώ και διαχειρίζεται 70 και πλέον κορυφαία διεθνή και ελληνικά brands αλκοολούχων ποτών.

Ακόμα και εν μέσω της της βαθιάς οικονομικής ύφεσης, από το 2012 έως το 2016, η ΑΜΒΥΞ σημείωσε +60% αύξηση στον κύκλο των εργασιών της και διπλασίασε το μερίδιο αγοράς της, σε αντίθεση με την πτωτική πορεία του κλάδου. Παράλληλα, η εταιρεία αύξησε το ανθρώπινο δυναμικό της κατά 20%, επιβεβαιώνοντας την ανοδική της πορεία.

Το 2016 αποτέλεσε μια εξίσου δυναμική χρονιά, καθώς η ΑΜΒΥΞ κατέγραψε ανάπτυξη τζίρου +40%, συμπεριλαμβάνοντας και την προσθήκη των προϊόντων της Bacardi στο χαρτοφυλάκιο της. Επιπλέον, δημιουργήθηκαν νέα τμήματα και δομές, καθώς και νέες θέσεις εργασίας.

«Ο φετινός εορτασμός των 100 χρόνων αποτελεί ίσως το πιο σπουδαίο ορόσημο στην μακρόχρονη ιστορία της εταιρείας μας. Έχοντας αναπτύξει στέρεες βάσεις και σημαντική τεχνογνωσία, η ΑΜΒΥΞ παραμένει προσηλωμένη στους 3 πυλώνες ανάπτυξης της; την υγιή ανάπτυξη των προϊόντων της, την δημιουργία υπεραξίας για τους συνεργάτες της και την ενδυνάμωση δεξιοτήτων των ανθρώπων της. Μέσα από αυτές τις δοκιμασμένες στρατηγικές, στοχεύει στα επόμενα 3 χρόνια να είναι η Νο1 εταιρία του κλάδου των ποτών στην Ελλάδα» δήλωσε ο κ. Γιάννης Αρτινός, Γεν. Διευθυντής της ΑΜΒΥΞ.

Ανάμεσα στα brand που διαθέτει στο χαρτοφυλάκιο της η ΑΜΒΥΞ είναι τα, Bacardi, Drambuie, Dewar’s, Glenfiddich, Jim Beam, Canadian Club, Dom Perignon, Moet & Chandon, Serkova, Martini, Bombay Sapphire και οι μπύρες Beck’s, Stella Artois, Bud. Παράλληλα έχει την διανομή για τα ελληνικά κρασιά Κτήμα Άλφα, Κτήμα Αργυρού, Κτήμα Τσελεπού και του Τέττερης Ούζο Χίου.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

two × one =