αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΗ άλλη άποψη: Γιατί δεν πρέπει να κάνεις boost τα post σου στο Facebook

Η άλλη άποψη: Γιατί δεν πρέπει να κάνεις boost τα post σου στο Facebook

Οι περισσότερες εταιρίες, startups, bloggers, Youtubers, έχουν ανάμεσα σε άλλα ένα βασικό εργαλείο με το οποίο έρχονται σε επαφή με το κοινό τους. Και μπορούν να μαζέψουν όλο και περισσότερο κόσμο που τους ακολουθεί. Πως; Μέσα από μια FB Page. Είναι λίγο- πολύ γνωστό, ότι για να αναπτύξεις μια τέτοια σελίδα και για να έχουν μεγαλύτερη απήχηση τα posts σου, πρέπει να τα κάνεις boost επί πληρωμή. Σε αντίθετη περίπτωση, τα post θα τα βλέπει μόνο μια μικρή μερίδα των ακολούθων σου.

Ο Neil Patel είναι digital marketer και συνιδρυτής της Crazy Egg. Στο παραπάνω βίντεο παρουσιάζει την άλλη άποψη. Εξηγεί ότι δεν πρέπει να κάνεις boost στις αναρτήσεις σου. Στηρίζει την άποψη του σε 3 βασικούς λόγους. «Όταν κάνεις boost τα post σου, μαζεύεις traffic. Αλλά τι γίνεται μετά; Σταματάς να έχεις traffic», λέει αρχικά ο ίδιος. Ο δεύτερος λόγος, είναι ότι κατευθύνοντας έναν χρήστη σε ένα χορηγούμενο Post, πιθανότατα αυτός δεν θα μετατραπεί σε πελάτης (αν αυτός είναι ο σκοπός σου).  Ο τρίτος λόγος είναι ότι όλη αυτή η διαδικασία σου κοστίζει χρήματα.

Ο Patel εξηγεί βέβαια ότι υπάρχουν και εξαιρέσεις. Για παράδειγμα, ένας καταπληκτικός marketer μπορεί να δει αποτέλεσμα από τα χορηγούμενα posts. Επίσης, στο κομμάτι του κόστους, θα πρέπει επίσης να πούμε ότι δεν χρειάζεται… να ξοδέψεις μια περιουσιά. Μπορείς να ξεκινήσεις δίνοντας λιγότερα χρήματα.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

four + eighteen =