Η Ελλάδα ήταν μέσα στο πρώτο κύμα χωρών για τη διάθεση του PlayStation VR. Το ζήτημα είναι ότι το λανσάρισμα συνοδεύτηκε και αυτόματα από sold out.
Το προϊόν άρχισε να φτάνει την προηγούμενη εβδομάδα στις αποθήκες των αλυσίδων και των συνοικιακών καταστημάτων, ωστόσο ελάχιστα κομμάτια έφτασαν στα ράφια ή σε καταναλωτές που δεν είχαν προνοήσει. Ο λόγος είναι απλός, όπως εξηγεί το Enternity.gr: τα κομμάτια που ήρθαν στη χώρα μας δεν ήταν και…πάρα πολλά με αποτέλεσμα να εξυπηρετηθούν πρώτα όσοι είχαν κάνει σχετικές προπαραγγελίες και στη συνέχεια όσοι πήγαν το πρωί της Πέμπτης 13 Οκτωβρίου σε ένα κατάστημα και έκαναν σχετική έρευνα.
Tο VR headset δεν εμφανίστηκε καν στα καταστήματα της πλειοψηφίας των καταστημάτων, αφού δεν ακυρώθηκαν προπαραγγελίες και όσοι είχαν αποφασίσει από νωρίς να το αποκτήσουν, το έκαναν όντως δικό τους. Ακόμη και στις ελάχιστες περιπτώσεις που μια προπαραγγελία δεν ολοκληρώθηκε, το κομμάτι έφυγε εν ριπή οφθαλμού, αφού η αγορά έχει στραγγίξει από στοκ. Κάτι τέτοιο βέβαια φαινόταν από το Σεπτέμβριο που ετοιμάστηκαν και οι σχετικές σελίδες στα ηλεκτρονικά καταστήματα των αλυσίδων και ως εκ τούτου θα παρατηρήσατε κι εσείς πως η διαφημιστική καμπάνια του PlayStation για το VR είναι «μαζεμένη» (η λογική λέει ότι με το επόμενο κύμα συσκευών θα δούμε κάτι πιο έντονο).