αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΕδώ είναι οι 4 συνήθειες που πρέπει να σταματήσεις να έχεις στο γραφείο

Εδώ είναι οι 4 συνήθειες που πρέπει να σταματήσεις να έχεις στο γραφείο



Αυτό ήταν. Τίναξες και τον τελευταίο κόκκο άμμου που είχε μείνει στις τσάντες ή στο αυτοκίνητό σου, άρχισες να ανεβάζεις μερικά καλοκαιρινά στο πάνω μέρος της ντουλάπας και συνειδητοποιείς πως το καλοκαιράκι και οι διακοπές τελείωσαν. Και κάπου εδώ ίσως σκέφτεσαι ότι τον περασμένο Γενάρη είχες ορκιστεί στον εαυτό σου, με τα καθιερωμένα resolutions της νέας χρονιάς, ότι θα έκανες κάποια πράγματα αλλιώς, πολλοί στόχοι όμως έμειναν απλά στα λόγια.

The good news is ότι έχεις σχεδόν τέσσερις μήνες μπροστά σου για να τα καταφέρεις. Άλλωστε ένα από αυτά που χρειάζονται είναι το να κόψεις τις συνήθειες που σε κρατούν πίσω και σε απομακρύνουν από τους στόχους σου.

Η ενασχόληση με τα πάντα

Η συμβουλή του Michael Litt, CEO της πλατφόρμας Vidyard, είναι να μην χώνεσαι παντού. Το έκανε κι ο ίδιος και δεν τον οδήγησε πουθενά. Και γι’ αυτό προσέλαβε ανθρώπους για την εκάστοτε δουλειά που έχωνε τη μύτη του. «Άρχισα να μαθαίνω τους τελευταίους μήνες ότι το να είσαι κακός σε κάτι σημαίνει ό,τι προσπαθείς να βρεις τρόπο να γίνεις καλός σε αυτό. Κάποιες φορές είναι χάλια το συναίσθημα αυτό αλλά είναι απαραίτητο», λέει ο Litt.

Η χρονοτριβή σε βαρετά πράγματα

Το μάθημα της Arianna O’Dell, που μένει στη Σεούλ και διευθύνει εργοστάσιο είναι να μην χάνεις χρόνο σε πράγματα που δεν σε ευχαριστούν. «Η κακή μου συνήθεια είναι νομίζω ότι αναβάλλω τα λιγότερο ενδιαφέροντα πράγματα, ενώ θα έπρεπε να εστιάζω σε αυτά. Έτσι επιτέλους θα καταφέρω να ασχοληθώ με τα πιο σημαντικά.», λέει η O’Dell.

Ο έλεγχος του παραμικρού

Ο Allen Gannett, CEO της πλατφόρμας marketing TrackMaven προσπαθεί να αποβάλει μια παρόμοια συνήθεια με αυτή του Litt. «Καθώς μεγάλωνε η επιχείρηση συνειδητοποίησα πως είχα προσλάβει έμπειρους μάνατζερ που όμως χρειάζονταν χώρο και κάποια αυτονομία για να επιτύχουν και να φέρουν αποτελέσματα». Έτσι, αφού άρχισε να περιορίζει τη συνήθεια του να ασχολείται και να μανατζάρει το παραμικρό είδε την ομάδα του να είναι πιο χαρούμενη και να αποδίδει περισσότερο.

Η πολλή ώρα μπροστά σε μία οθόνη

Αφού διάφορες έρευνες έχουν δείξει ότι η ενασχόληση με το κινητό λίγο πριν τον ύπνο κάνει κακό στην υγεία και στην ποιότητα του ύπνου, ο συγγραφέας Neil Pasricha άρχισε να σκέφτεται ότι πρέπει να το σταματήσει. Έτσι όπως λέει βάζει πια το κινητό του να φορτίσει μακριά απ’ το δωμάτιο του ώστε να το συνηθίσει. Για άλλους, όπως για τη σύμβουλο και συγγραφέα Suzan Bond, δεν είναι το smartphone αλλά η τηλεόραση. Η Bond από εκεί που έβλεπε πολλές ώρες τηλεόραση μειώνοντας το χρόνο που αφιέρωνε στο διάβασμα, άρχισε πάλι να διαβάζει περίπου τέσσερα βιβλία τον μήνα. «Ανυπομονώ να αρχίσω να χρησιμοποιώ τον χρόνο μου σε πιο δημιουργικά πράγματα το 2018».

Πηγή: Askmen.com

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

14 − six =