αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΓιατί το να θες να γίνεις σαν τον Steve Jobs, δεν θα σε φτάσει στην επιτυχία: Η άποψη ενός πετυχημένου ιδρυτή

Γιατί το να θες να γίνεις σαν τον Steve Jobs, δεν θα σε φτάσει στην επιτυχία: Η άποψη ενός πετυχημένου ιδρυτή

Ο Ryan Harwood εργαζόταν μέχρι το 2010 στον κλάδο των οικονομικών. Κάπου εκεί αποφάσισε ότι αυτή δεν είναι η καριέρα που ήθελε, έκανε στροφή 360 μοιρών και δημιούργησε το γυναικείο brand media, PureWow. Γύρω από το οποίο υπάρχουν και άλλα brands. Πρόκειται ουσιαστικά για έναν μικρό Όμιλο. Όπως εξηγεί στο αμερικανικό inc.com η εταιρία του είχε έσοδα περίπου 20 εκατ. δολάρια, το 2016.

«Είμαστε κερδοφόροι από το 2011. Δεν είχαμε άλλη επιλογή» λέει ο Ryan Harwood.

Όπως σημειώνει τα βασικά έσοδα στην επιχείρηση, προέρχονται από διαφήμιση διάφορων brand και native advertising (διαφημιστικά άρθρα). Όσο για την επισκεψιμότητα στο PureWow; Είναι εντυπωσιακή: 15 εκατ. μοναδικούς επισκέπτες κάθε μήνα. Μιλάμε βέβαια για μια τεράστια αγορά, όπως αυτή των ΗΠΑ. Ενώ είναι δεδομένο ότι το συγκεκριμένο site θα έχει και πολλούς αναγνώστες εκτός χώρας.

Μετά από όλη τη διαδρομή που έχει διανύσει, ο νεαρός CEO λέει το πως μπορεί ένας επιχειρηματίας να φτάσει στην επιτυχία.. «Πρέπει πάντα να είσαι ο εαυτός σου» σημειώνει. Και εξηγεί ότι πολλοί leaders κάνουν το λάθος να «αλλοιωθούν» θέλοντας να μοιάσουν σε κάποιον άλλο, όπως π.χ. ο Steve Jobs. Είναι σημαντικό, ένας leader να είναι αυθεντικός και να μην προσπαθεί να γίνει «κάτι που δεν είναι».

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

two + thirteen =