αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΓιατί πρέπει να σταματήσεις το «Συγνώμη για την καθυστέρηση» στα emails σου

Γιατί πρέπει να σταματήσεις το «Συγνώμη για την καθυστέρηση» στα emails σου

Είναι συχνό φαινόμενο να στείλεις ένα email σε κάποιον, και αυτός να αργήσει 1-2 ή περισσότερες ημέρες για να σου απαντήσει. Είναι επίσης συνηθισμένο, όταν σου απαντήσει να ξεκινά το email του με μια φράση του στιλ «Συγνώμη για την καθυστέρηση». Και ενώ αυτός μοιάζει ως ένας ευγενικός τρόπος για να… σώσει κάποιος αποστολέας την κατάσταση, τελικά, μπορεί να έχει αρνητικά αποτελέσματα. Πρώτα από όλα στον ίδιο.

Αυτό εξηγεί σε άρθρο του το αμερικανικό Thrive Global. Τι ακριβώς συμβαίνει: Όταν αργούμε να απαντήσουμε σε ένα email και μετά απολογούμαστε, δημιουργούμε μια ανθυγιεινή εργασιακή κουλτούρα. Η οποία ουσιαστικά λέει ότι πρέπει κάθε στιγμή της ημέρας να είμαστε «συνδεδεμένοι» με το inbox μας. Με στόχο να απαντάμε άμεσα σε όλα τα μηνύματα. Κι αν τελικά δεν καταφέρουμε να το πετύχουμε, να αισθανόμαστε ότι πρέπει να απολογηθούμε.

Τι μπορείς να κάνεις εδώ; Είναι καταρχήν σημαντικό να ξεχωρίσεις τα σημαντικά και τα επείγοντα emails. Είναι δύο διαφορετικές κατηγορίες. Δεν είναι απαραίτητο να απαντάς σε όλα τα μηνύματα άμεσα. Αν δεν είναι ξεκάθαρο σε ποια κατηγορία βρίσκεται κάποιο email, μπορείς να ρωτήσεις τον αποστολέα, αν χρειάζεται άμεση απάντηση στο αίτημα του. Έτσι θα μπορέσεις να κάνεις μια καλύτερη διαχείριση στα μηνύματα που φτάνουν σε εσένα.

Και φυσικά, σταμάτα να ζητάς συγνώμη που δεν είσαι διαθέσιμος όλες τις ώρες, όλες τις ημέρες.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

2 × two =