αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΓιατί πρέπει να λες «ναι» σε κάθε νέα ευκαιρία (ακόμα κι αν σε βγάζει έξω από τη «ζώνη άνεσης» σου)

Γιατί πρέπει να λες «ναι» σε κάθε νέα ευκαιρία (ακόμα κι αν σε βγάζει έξω από τη «ζώνη άνεσης» σου)



Μπορεί να είναι δύσκολο να λέμε «ναι» σε κάθε νέα ευκαιρία που μας παρουσιάζεται. Ειδικά αν κάποια πρόταση μας βγάζει έξω από την λεγόμενη «ζώνη άνεσης» μας. Όμως, για να αναπτυχθεί μια καριέρα, πρέπει να λες «ναι» σε κάθε νέα ευκαιρία, ακόμα κι αν με μια πρώτη ματιά πιστεύεις ότι δεν σου ταιριάζει. Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζει ο Greg Wasson. Ο οποίος ήταν CEO της μεγάλης φαρμακευτικής εταιρίας, Walgreens. Συνολικά, εργάστηκε εκεί για 34 χρόνια, σε διάφορους ρόλους.

«Μαθαίνεις τόσα πολλά σε κάθε νέο ρόλο. Είναι πάντα μια ευκαιρία για να μάθεις» λέει ο ίδιος.

Ο Wasson ξεκίνησε να εργάζεται στην εταιρία ως ασκούμενος, ενώ ήταν φοιτητής. Και έφτασε να αναρριχηθεί μέχρι τη θέση του CEO. «Ήθελα πάντα να κάνω ότι καλύτερο μπορώ σε κάθε θέση» σημειώνει στο CNBC.

Όπως εξηγεί, οι νέες ευκαιρίες διευρύνουν την εμπειρία σου, ενώ παράλληλα δημιουργείς νέες επαφές μέσα σε έναν Οργανισμό. Το να διευρύνεις τις γνώσεις σου και την τεχνογνωσία σου, είναι πολύ σημαντικό για την εξέλιξη της καριέρας σου. «Τουλάχιστον σκέψου πολύ καλά την κάθε ευκαιρία που σου παρουσιάζεται, γιατί μπορεί να είναι η πιο σημαντική» τονίζει ο πρώην CEO.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

5 × four =