αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΓιατί ο «γίγαντας» που λέγεται Adidas δυσκολεύεται να κινηθεί στην Ελλάδα

Γιατί ο «γίγαντας» που λέγεται Adidas δυσκολεύεται να κινηθεί στην Ελλάδα

Πρόκειται για μια πολυεθνική με γερμανικό πείσμα. Για μια εταιρεία που έχει συνδεθεί με μεγάλα αθλητικά γεγονότα και που κυριαρχεί σε παγκόσμιο επίπεδο. Παρά ταύτα στην Ελλάδα αντιμετωπίζει προβλήματα. Η λογική της διοικητικής ομάδας της Adidas Hellas AEE είναι να θεωρεί τη χώρα μας – για να μιλήσουμε επί το πιο αθλητικό – β΄εθνικής κατηγορίας αγορά.

Και πρόκειται για μια λογική που δημιουργεί ζητήματα. Θέματα που αποτυπώνονται στα οικονομικά αποτελέσματα της μια και η εταιρεία το 2015 παρουσίασε απώλειες πωλήσεων της τάξης του 22% (στα 72,8 εκατ. ευρώ) και καθαρών κερδών -65,75% στα 1,7 εκατ. ευρώ.

Όπως σημειώνει το Newmoney.gr, επιλογή του regional manager Andreas Gellner, ενός ανθρώπου που ήλθε στην πατρίδα μας όχι για να εγκατασταθεί αλλά για να διοικήσει εξ αποστάσεως, είναι η αγορά μας να διοικηθεί σε μια λογική Μαλαισίας. Σε αυτή τη χώρα θήτευσε εξάλλου για χρόνια και με αυτό το μοντέλο επιδιώκει να κινηθεί. Όμως σε μια αγορά όπως η δική μας, μια αγορά της Μεσογείου που γνώρισε ημέρες δόξας αλλά και κάμψης, η Adidas δείχνει να μην έχει τις αντοχές των ανταγωνιστών της. Μια σειρά από λανθασμένες επιλογές, το γεγονός πως το ποντάρισμα της προ ετών στην εθνική ομάδα ποδοσφαίρου δεν εξελίχθηκε θετικά και η κόπωση των Ελλήνων που δεν έχουν χρήματα για να ανταποκριθούν στις τσιμπημένες τιμές της φίρμας οδήγησαν σε πτώση.

Εσχάτως η Adidas επιδιώκει να κινηθεί πιο εξωστρεφώς, πάντοτε όμως με απόσταση του μάνατζμεντ από τη χώρα. Όλοι λίγο πολύ ξέρουν πως ο Γερμανός κ. Gellnerden δεν είναι στην καθημερινότητα της εταιρείας αλλά περισσότερο την ευθύνη την έχει ο Έλληνας αντιπρόεδρος Βασίλης Ξεσφίγγης που διοικεί από τα γραφεία της Γλυφάδας.

Έτσι η Adidas πρόσφατα ανακαίνισε το χώρο της στον 3ο όροφο του πολυκαταστήματος attica στο City Link, θέλοντας να ανανεώσει το look της, σύμφωνα με τις τελευταίες καμπάνιες και τα λανσαρίσματα του brand. Όμως πρέπει να γίνει ακόμα μεγαλύτερη επένδυση αν το διεθνές σήμα θέλει όντως να καρπωθεί μερίδια ιδιαίτερα σε μια περίοδο που η αθλητική ένδυση γνωρίζει πτώση.
Tags:

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

four + two =