αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ«Γιατί λάνσαρα την startup μου χωρίς social media»: Μια ιδρύτρια παραθέτει την ανατρεπτική άποψη της

«Γιατί λάνσαρα την startup μου χωρίς social media»: Μια ιδρύτρια παραθέτει την ανατρεπτική άποψη της

Το 2014 η Geeta Nadkarni αποφάσισε να δημιουργήσει την πλατφόρμα online μαθημάτων, Baby Got Booked. Δεν είχε δουλειά σε εκείνη τη φάση και μάλιστα διέθετε μόλις 300 δολάρια στον τραπεζικό της λογαριασμό. Και ενώ πολλοί θα περίμεναν ότι θα πήγαινε στην συνηθισμένη τακτική για να κάνει γνωστή την επιχείρηση της, αυτή επέλεξε κάτι εντελώς διαφορετικό. Με απλά λόγια, δεν χρησιμοποίησε τα social media για να φτάσει στο ακροατήριο της.

«Ήθελα στοχευμένο ακροατήριο -αυτοί θα αποτελούσαν τους ιδανικούς πελάτες μου- και δεν με ενδιέφερε το ευρύ κοινό», λέει η Geeta Nadkarni.

Αντί να οικοδομήσει μαζίκά ακροατήριο, επέλεξε να επικεντρωθεί στο περιεχόμενο, ενώ παράλληλα πήγε εκεί που βρίσκονταν ήδη οι άνθρωποι που την ενδιέφεραν. Το project της απευθυνόταν σε επιχειρηματίες, συγγραφείς, ομιλητές και coaches. Η νεαρή ιδρύτρια αποφάσισε να ακολουθήσει τον παραδοσιακό δρόμο και άρχισε να εμφανίζεται στο πρωινό ενημερωτικό πρόγραμμα, του τοπικού τηλεοπτικού δικτύου. Αμέσως άρχισε να πραγματοποιεί τις πρώτες πωλήσεις. «Ήμασταν κερδοφόροι μέσα στις πρώτες 30 ημέρες» σημειώνει.

Μέσα σε 3 μήνες, ήρθε σε επαφή με ανθρώπους που θέλανε να κάνουν events που σχετίζονταν θεματολογικά με την πλατφόρμα της. Τα έσοδα για την ίδια γίνονταν όλο και περισσότερα. Ενώ την ίδια στιγμή αυξανόταν και η παρουσία της στα ΜΜΕ. Μέσα στους πρώτους 5 μήνες κατάφερε να έχει εξαψήφια έσοδα. Σε όλο αυτό το διάστημα, η FB Page της εταιρία, μέτραγε μόνο 100 Likes, όπως σημειώνει το inc.com. Άμεσα, η εταιρία απέκτησε μια ομάδα 7 ατόμων, οι οποίοι είχαν και έχουν ευέλικτα ωράρια, καλές αμοιβές και ευκαιρίες ανάπτυξης.

Πως πρέπει να κινηθείτε σύμφωνα με την Nadkarni: Αναζητήστε τοπικές εφημερίδες και κανάλια για να εμφανιστείτε. Είναι πολύ πιθανό να ασχοληθούν με μια επιχείρηση της περιοχής τους. Μόλις πάτε σε ένα ΜΜΕ, στη συνέχεια είναι πιο εύκολο να πάτε σε περισσότερα. Επίσης, μη ξεχνάτε ότι και αυτοί ψάχνουν ανθρώπους για να «γεμίσουν» το χώρο τους, να ενημερώσουν και να ψυχαγωγήσουν το κοινό τους.

Παράλληλα, όταν βγαίνετε στα ΜΜΕ, κερδίζετε στιγμιαία αξιοπιστία, όπως σημειώνει η Nadkarni. Σκεφτείτε πόσο κόπο θέλετε από την άλλη, για να μαζέψετε 100 Likes στο Facebook. Και να δουν τις δημοσιεύσεις σας πολύ λιγότεροι άνθρωποι φυσικά, λόγω του αλγόριθμου του FB. Στην τηλεόραση, μπορείς να συμπεριλάβεις το link της επιχείρησης σου ή το email. Έτσι θα μαζέψεις κοινό πολύ πιο γρήγορα.

Κάτι ακόμα: Δεν ξεκινάς από το μηδέν, όπως όταν δημιουργείς π.χ. έναν λογαριασμό στο Twitter. Αν έχεις βγει σε αρκετά media, μπορείς να συμπεριλάβεις τα logo τους στο site σου. Έτσι αποκτάς αυτόματα μεγαλύτερη αξιοπιστία. Δεν χρειάζεται να αποδείξεις την αξία της ιδέας σου, από το μηδέν.

«Η δική μου ιστορία, δείχνει ότι μπορεί να υπάρξει ένας ταχύτερος τρόπος για να αναπτυχθεί μια επιχείρηση», λέει η νεαρή επιχειρηματίας και καταλήγει: «Ειδικά για όσους από εμάς δεν έχουμε μπάτζετ και δεν έχουμε χρόνο για να εργαζόμαστε πάνω από 60 ώρες την εβδομάδα για ένα project. Επιπλέον, κάθε παρουσία στα media, τροφοδοτεί από μόνη της τα social media».

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

7 + fifteen =