αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΓιατί κανείς δεν θέλει να ακούσει το επιχειρηματικό story σου (και πως να το διορθώσεις)

Γιατί κανείς δεν θέλει να ακούσει το επιχειρηματικό story σου (και πως να το διορθώσεις)




Το λεγόμενο storytelling έχει γίνει πλέον ο βασικός μοχλός για πολλούς νέους επιχειρηματίες ή μεγαλύτερες εταιρίες, έτσι ώστε να προωθήσουν τα project τους. Χρησιμοποιώντας τα social media, blogs ή events. Στόχος; Να προσεγγίσουν απευθείας το κοινό τους, χωρίς να βασίζονται στα παραδοσιακά ΜΜΕ.

Το μοντέλο αυτό έχει ενδιαφέρον, αφού πλέον δεν μιλάμε για κλασικές διαφημίσεις. Αλλά οι επιχειρήσεις προσπαθούν να δημιουργήσουν ουσιαστικά κοινότητες και να έρθουν σε επαφή με τους πελάτες τους. Μια νέα πραγματικότητα έχει δημιουργηθεί.

Εδώ όμως υπάρχει ένα πρόβλημα. Κάποιοι κάνουν… άδικο κόπο. Ξοδεύουν χρήματα και χρόνο, δημιουργώντας άρθρα, βίντεο και events που κανείς δεν θέλει να παρακολουθήσει. Ειδικά στην εποχή των αμέτρητων brands που ζούμε, αν δεν καταφέρεις να τραβήξεις άμεσα το ενδιαφέρον του χρήστη, αυτός θα πάει απλά παρακάτω.

Και τι φταίει; Το Entrepreneur.com παραθέτει κάποια χρήσιμα συμπεράσματα. Καταρχήν, αν επιλέξεις τον δρόμο του storytelling, πρέπει να είσαι αυθεντικός, να είσαι ο εαυτός σου. Πολλές startups αλλά και παλαιότερες επιχειρήσεις, πάνε να κάνουν «πώληση» με την κακή έννοια. Προσπαθούν να εντυπωσιάσουν, να δείξουν κάτι παραπάνω από αυτό που είναι. Μια τακτική που συνήθως δεν κερδίζει εδώ.

Στο σύγχρονο μάρκετινγκ η αφήγηση πρέπει να είναι απλή. Βρες κάποια στοιχεία στην ιστορία σου, που σε κάνουν ξεχωρηστό από τους υπόλοιπους. Έχε στο μυαλό σου, ότι χρειάζεται να παρουσιάσεις κυρίως το όραμα και τη διαδρομή σου, και όχι μόνο το «καταπληκτικό προϊόν» που έχεις.

Το πρόβλημα λοιπόν, δεν είναι ότι δεν υπάρχουν ιστορίες. Απλά κάποιοι, δεν ξέρουν τον τρόπο να της παρουσιάσουν σωστά. Και με αυθεντικότητα.


ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

sixteen + eleven =