αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΓιατί κανείς δεν θέλει να αγοράσει το Twitter

Γιατί κανείς δεν θέλει να αγοράσει το Twitter

Τον περασμένο μήνα «έσκασε» η μεγάλη είδηση: ο κολοσσός που λέγεται Twitter βγαίνει προς πώληση, έγραφαν τα διεθνή μέσα ενημέρωσης. Αμέσως, άρχισαν να αναπαράγονται πληροφορίες, σύμφωνα με τις οποίες, εταιρίες παγκόσμιας εμβέλειας ενδιαφέρονταν για να αγοράσουν το κοινωνικό δίκτυο. Ανάμεσα τους η Google, η Disney και η Salesforce.

Μερικές εβδομάδες έχουν περάσει από τότε. Και η εξέλιξη μάλλον δεν είναι αυτή που περίμεναν οι περισσότεροι. Το Twitter παραμένει… ολομόναχο. Χωρίς αγοραστή. Μάλιστα σχεδόν όλες από τις επιχειρήσεις που εμφανίστηκαν αρχικά ως «μνηστήρες», στη συνέχεια ξεκαθάρισαν ότι δεν πρόκειται να κάνουν κάποια επίσημη πρόταση.

Πως γίνεται όμως ένα τεχνολογικό «φαινόμενο» όπως το Twitter να μην βρίσκει αγοραστή; Ένας βασικός λόγος είναι… τα trolls τα οποία έχουν βρει στέγη εκεί. Αυτός ήταν ένας από τους βασικούς λόγους που δεν έκανε κάποια πρόταση η Disney, όπως αναφέρει το Bloomberg. Παρόλο που η εταιρία είχε αρχικά αναθέσει σε δύο επενδυτικές τράπεζες να οργανώσουν τη σχετική προσφορά. Τελικά, αυτό δεν συνέβη. Διότι έκριναν ότι στο Twitter υπάρχουν π.χ. χρήστες με ρατσιστικές ή σεξιστικές διαθέσεις. Τους οποίους θα ήταν δύσκολο να τους διαχειριστεί η Disney και θα έπλητταν την εικόνα της. Ο ίδιος λόγος προβλημάτισε πολύ και την Salesforce.

Δεν ήταν όμως μόνο αυτό. Η πιθανή τιμή του Twitter, που όπως σημειώνει το αμερικανικό site The Verge πιθανόν να έφτανε τα 12 δισ. δολάρια, κρίθηκε απαγορευτική για πολλούς. Την ίδια ώρα, ο ιδρυτής του Twitter, Jack Dorsey (φωτο), έκανε προσπάθειες για να πείσει την πλευρά της Disney. Δήλωσε μάλιστα ότι βλέπει τον Mr Disney, Bob Iger, ως μέντορα. Και πάλι όμως, ούτε τα καλά λόγια στάθηκαν αρκετά έτσι ώστε να γίνει μια πρόταση.

Σε όλα αυτά σημειώστε κάτι ακόμα: τα τελευταία χρόνια το Twitter έχει αποφύγει τις μεγάλες αλλαγές. Σε αντίθεση π.χ. με το Facebook, το οποίο προσθέτει συνεχώς νέες λειτουργίες. Τα στελέχη του Twitter φαίνεται να πιστεύουν ότι αν πραγματοποιήσουν μεγάλες αλλαγές στο προϊόν τους, θα εμποδίσουν την ανάπτυξη του. Ίσως όμως, τελικά η μη πραγματοποίηση αλλαγών είναι αυτή που κρατά το κοινωνικό δίκτυο πίσω.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

four × four =