αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ«Γιατί είναι καλύτερο να είσαι ένα μεγάλο ψάρι… σε μια μικρή λίμνη»: Ο διάσημος επενδυτής Marcus Lemonis αναλύει

«Γιατί είναι καλύτερο να είσαι ένα μεγάλο ψάρι… σε μια μικρή λίμνη»: Ο διάσημος επενδυτής Marcus Lemonis αναλύει

Την δική του άποψη για το που είναι το ιδανικότερο να ξεκινήσει κάποιος μια επιχείρηση, παραθέτει ο γνωστός επενδυτής και επιχειρηματίας, Marcus Lemonis. Ο ελληνικής καταγωγής επενδυτής, δίνει μια διαφορετική οπτική. Δεν προτείνει το μπάσιμο… στα τεράστια επιχειρηματικά πεδία.

Μπορεί να μοιάζει δελεαστικό, να ξεκινήσεις στην μεγαλύτερη αγορά που υπάρχει στον κόσμο. Πολλοί σκέφτονται ότι ακόμα και ένα μικρό κομμάτι από αυτή την «πίτα», θα είναι μεγαλύτερο, ακόμα και από ένα μεγάλο κομμάτι σε μικρή «πίτα». Και όντως αυτό μπορεί να έχει μια δόση αλήθειας.

Όπως όμως εξηγεί ο αυτοδημιούργητος επενδυτής, πολλές φορές υπάρχουν πλεονεκτήματα αν ξεκινήσεις σε μια μικρή αγορά, με σκοπό να γίνεις πρωταγωνιστής. Αυτή τη συμβουλή του έδωσε ένας οικογενειακός φίλος, πίσω στο 2000. Τότε ο Lemonis ασχολούνταν επιχειρηματικά με τα αυτοκίνητα. Ο φίλος του τον παρότρυνε να αλλάξει πεδίο, έτσι ώστε να βρει καλύτερες προοπτικές ανάπτυξης.

Τελικά, ο γνωστός επενδυτής αποφάσισε όντως να αλλάξει κατεύθυνση. Και να δραστηριοποιηθεί στο πεδίο του κάμπινγκ και των τροχόσπιτων, που εκείνη την εποχή ήταν κατακερματισμένο. Το αποτέλεσμα; Ίδρυσε τις εταιρίες Camping World and Good Sam, οι οποίες ακόμα και σήμερα ηγούνται στον εν λόγω χώρο. Και ο ίδιος φυσικά έχει βάλει πολλά χρήματα στον τραπεζικό του λογαριασμό.

«Μπορεί να μην είμαι το μεγαλύτερο ψάρι, αλλά σίγουρα δεν είμαι το μικρότερο. Άρα σίγουρα δουλεύει καλά» καταλήγει ο Marcus Lemonis.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

6 − 3 =