αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΒίντεο: Δείτε την φουτουριστική Τεχνητή Νοημοσύνη της Google να μιλά σαν άνθρωπος και να… κλείνει ραντεβού για κούρεμα

Βίντεο: Δείτε την φουτουριστική Τεχνητή Νοημοσύνη της Google να μιλά σαν άνθρωπος και να… κλείνει ραντεβού για κούρεμα

Ξεκίνησε χτες το ετήσιο συνέδριο προγραμματιστών I/O, που συγκεντρώνει περισσότερους από 7.000 προγραμματιστές σε μια τριήμερη εκδήλωση. Το I/O δίνει την ευκαιρία στην Google να μοιραστεί μερικές από τις τελευταίες καινοτομίες της και να δείξει πώς αυτές τη βοηθούν να λύσει προβλήματα των χρηστών. «Ο τομέας της πληροφορικής βρίσκεται σε ένα κρίσιμο σημείο καμπής και είναι πραγματικά συναρπαστικό να οδηγούμε την τεχνολογία προς το μέλλον. Γιατί είναι πια ξεκάθαρο ότι η τεχνολογία μπορεί να είναι μια θετική δύναμη και να βελτιώνει την ποιότητα ζωής δισεκατομμυρίων ανθρώπων στον κόσμο. Είναι όμωw εξίσου ξεκάθαρο ότι δεν μπορούμε, απλώς, να ατενίζουμε με θαυμασμό όλα αυτά που δημιουργούμε. Σήμερα υπάρχουν πολύ αληθινά και σημαντικά ερωτήματα σχετικά με τον αντίκτυπο της τεχνολογίας και τον ρόλο που θα διαδραματίζει στη ζωή μας», τονίζει η Google.

«Ξέρουμε ότι πρέπει να διανύσουμε τον δρόμο της εξέλιξης με προσοχή και αποφασιστικότητα – και έχουμε μεγάλο αίσθημα ευθύνης να το κάνουμε με τον σωστό τρόπο. Είναι η βασική αποστολή μας και την προσεγγίζουμε ακριβώς με αυτό το πνεύμα. Η ανάγκη για χρήσιμες και εύκολα προσβάσιμες πληροφορίες είναι σήμερα τόσο επιτακτική όσο ήταν όταν ιδρύθηκε η Google, πριν από περίπου δύο δεκαετίες. Αυτό που έχει αλλάξει είναι η ικανότητά μας να οργανώνουμε πληροφορίες και να επιλύουμε σύνθετα προβλήματα του πραγματικού κόσμου – και είναι κάτι που οφείλεται στην πρόοδο της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI)», λέει η εταιρία.

Διευρύνοντας τα όρια της Τεχνητής Νοημοσύνης για να λύσουμε προβλήματα του πραγματικού κόσμου

Η τεράστια ευκαιρία με την Τεχνητή Νοημοσύνη είναι ότι μπορεί να επιφέρει αλλαγές σε πολλά πεδία. Ήδη βλέπουμε ενθαρρυντικές εφαρμογές στην υγειονομική περίθαλψη. Πριν από δύο χρόνια η Google ανέπτυξε ένα νευρωνικό «δίκτυο», που μπορεί να ανιχνεύσει σημάδια διαβητικής αμφιβληστροειδοπάθειας, χρησιμοποιώντας ιατρικές απεικονίσεις του οφθαλμού. Φέτος, η ομάδα της Τεχνητής Νοημοσύνης έδειξε ότι, μέσω των ίδιων απεικονίσεων, θα μπορούσε να προβλεφθεί με μεγάλη ακρίβεια ο κίνδυνος καρδιακής προσβολής ή εγκεφαλικού επεισοδίου. Τον Φεβρουάριο δημοσιεύσαμε τα συμπεράσματα της έρευνας αυτής και προσβλέπουμε στη στενή συνεργασία με την ιατρική κοινότητα για να διερευνήσουμε τις δυνατότητές της. «Διαπιστώσαμε επίσης ότι τα μοντέλα της Τεχνητής Νοημοσύνης είναι σε θέση να προβλέψουν θέματα όπως επανεισαγωγές σε νοσοκομεία, διάρκεια παραμονής των ασθενών και άλλα, αναλύοντας απλώς πληροφορίες που υπάρχουν σε ανώνυμα ιατρικά αρχεία. Όλα αυτά είναι ισχυρά εργαλεία στα χέρια ενός γιατρού και θα μπορούσαν να έχουν σημαντικό αντίκτυπο στα θέματα υγείας των ασθενών. Θα κάνουμε μια δημοσίευση σχετικά με την έρευνα αυτή, ενώ συνεργαζόμαστε με νοσοκομεία και άλλους ιατρικούς φορείς για να δούμε πώς θα αξιοποιήσουμε τις συγκεκριμένες γνώσεις» σημειώνει η Google.

Ένας άλλος τομέας, στον οποίο η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να λύσει σημαντικά προβλήματα, είναι η προσβασιμότητα. Πάρτε για παράδειγμα τους υπότιτλους. Όταν ανοίγετε την τηλεόραση δεν είναι σπάνιο να δείτε ανθρώπους να μιλούν όλοι μαζί. Αυτό
δυσκολεύει πολύ την παρακολούθηση ενός διαλόγου, ειδικά για όσους έχουν προβλήματα ακοής. Ωστόσο, χρησιμοποιώντας ακουστικές και οπτικές ακολουθίες, οι ερευνητές μας κατάφεραν να απομονώσουν φωνές και υπότιτλους, ξεχωριστά σε κάθε ηχείο. Ονομάσαμε αυτή την τεχνολογία Looking to Listen και είμαστε ενθουσιασμένοι για τη δυνατότητά της να βελτιώσει την πρόσβαση όλων των θεατών στους υπότιτλους.

Google's new AI sounds exactly like a real person

"Duplex" was launched at Google's I/O developer conference. Read more: https://wef.ch/2wpWlVD

Gepostet von World Economic Forum am Mittwoch, 9. Mai 2018

Εξοικονόμηση χρόνου σε προϊόντα όπως το Gmail, τις Φωτογραφίες και το Google Assistant

Η Τεχνητή Νοημοσύνη εφαρμόζεται σε όλα τα προϊόντα της Google για να σας εξοικονομήσει χρόνο. Ένα από τα καλύτερα παραδείγματα είναι η νέα λειτουργία Smart Compose στο Gmail. Κατανοώντας το περιεχόμενο ενός email, μπορούμε να προτείνουμε φράσεις που θα σας βοηθήσουν να απαντήσετε γρήγορα και αποτελεσματικά. Σε ό,τι αφορά στις Φωτογραφίες είναι πλέον εύκολο να τις μοιραζόμαστε άμεσα ενώ αναπτύσσουμε νέες λειτουργίες που επιτρέπουν να φωτίσουμε στη στιγμή μια εικόνα,να εφαρμόσουμε την τεχνική color pop (μοναδικό σημείο εικόνας με χρώμα στη φωτογραφία) και να δώσουμε χρώμα σε παλιές ασπρόμαυρες φωτογραφίες.

«Ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία εξοικονόμησης χρόνου είναι το Google Assistant, το οποίο είχαμε παρουσιάσει πριν από δύο χρόνια στο I/O. Σήμερα είμαστε έτοιμοι να μοιραστούμε μαζί σας τα σχέδιά μας να το κάνουμε πιο οπτικό, πιο εύκολο σε θέματα διαλόγων και πιο χρήσιμο. Η πρόοδός μας στην κατανόηση της γλώσσας θα επιτρέπει σε λίγο καιρό να έχουμε μια φυσική συνομιλία με το Google Assistant, χωρίς να πρέπει να επαναλαμβάνουμε κάθε φορά το “Hey Google”. Προσθέτουμε επίσης νέες –και μάλιστα πολύ διάσημες- φωνές για να το εξατομικεύσουμε όπως αυτή του John Legend. Έτσι, την επόμενη φορά που θα ζητήσετε από τη Google την πρόβλεψη του καιρού ή να ακούσετε το τραγούδι ‘All of Me’ μην ξαφνιαστείτε αν ο ίδιος ο John Legend εμφανιστεί μπροστά σας. Αναβαθμίζουμε επίσης σε οπτικό επίπεδο το Google Assistant με νέες εμπειρίες για έξυπνες οθόνες και τηλέφωνα. Στα κινητά θα μπορείτε να δείτε ένα γρήγορο στιγμιότυπο που απεικονίζει τη μέρα σας, με προτάσεις που βασίζονται στην τοποθεσία, την ώρα της ημέρας και στις πρόσφατες δραστηριότητές σας. Τέλος, ενσωματώνουμε το Google Assistant για την πλοήγηση στα Google Maps, ώστε να μπορείτε να λαμβάνετε πληροφορίες, κρατώντας τα χέρια σας στο τιμόνι και τα μάτια σας στο δρόμο», τονίζει η εταιρία.

Σύντομα, το «πολυμήχανο» αυτό εργαλείο θα μπορεί να βοηθήσει σε εργασίες που εξακολουθούν να απαιτούν τηλεφωνική κλήση, όπως το ραντεβού για κούρεμα ή η επαλήθευση του ωραρίου λειτουργίας ενός καταστήματος. Ονομάζουμε αυτή τη νέα τεχνολογία Google Duplex. Είναι ακόμα νωρίς και πρέπει να αποκτήσουμε την κατάλληλη εμπειρία, αλλά, αν το κάνουμε σωστά, πιστεύουμε ότι θα εξοικονομηθεί χρόνος για τους χρήστες και θα δημιουργηθεί αξία για τις μικρές επιχειρήσεις.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

seventeen + 6 =