αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΑυτό είναι το σημείο στο βιογραφικό σου, που κοιτούν περισσότερο οι εργοδότες

Αυτό είναι το σημείο στο βιογραφικό σου, που κοιτούν περισσότερο οι εργοδότες

Αν θέλεις να σε καλούν σε συνεντεύξεις για δουλειά, όλο το βιογραφικό σου πρέπει να είναι καλό. Όμως ένα συγκεκριμένο σημείο πρέπει να είναι ακόμα καλύτερο. Κάνε το εικόνα: Όταν ένας HR Manager ανοίξει ένα συνημμένο αρχείο ή ένα PDF, τότε το πάνω μέρος «πιάνει» όλη την οθόνη του. Καλά κατάλαβες, εκεί είναι το «μυστικό».

Αν δεν του δώσεις κάποιους λόγους, έτσι ώστε να συνεχίσει παρακάτω, δεν θα το κάνει. Είναι άλλωστε πολύ πιθανό, ότι ο ίδιος άνθρωπος έχει να δει πολλά βιογραφικά. Πρέπει λοιπόν το πάνω μισό μέρος του βιογραφικού σου, να είναι όσο πιο ενδιαφέρον γίνεται, όπως σημειώνει το αμερικανικό Fast Company.

Είναι σημαντικό, να τοποθετήσεις εκεί στοιχεία που θα το κάνουν ενδιαφέρον. Μπορείς να δημιουργήσεις μια παράγραφο έως 8 γραμμές, όπου θα μιλάς για τα πιο δυνατά σου σημεία και τις εταιρίες που έχεις εργαστεί. Κάνε ένα section και για τα skills που έχεις συγκεντρώσει.

Το ιδανικό, είναι να ξεκινά -και να τονίζεις- τον τελευταίο σου επαγγελματικό ρόλο. Σε ποια εταιρία ήσουν, τι έκανες, ποιες επιτυχίες είχες. Αυτό που ενδιαφέρει περισσότερο έναν υποψήφιο εργοδότη, είναι τι έκανες αμέσως πριν. Όχι τι έκανες όταν αποφοίτησες από το πανεπιστήμιο πριν 10 χρόνια. Για αυτό, το βιογραφικό είναι καλό να ξεκινά από την πιο πρόσφατη δουλειά, και κλιμακωτά να πηγαίνει μέχρι την πιο μακρινή χρονικά.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

15 − thirteen =