αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΑυτός είναι ο ιδιοκτήτης του πλοίου που γέμισε με πετρέλαιο τον Σαρωνικό

Αυτός είναι ο ιδιοκτήτης του πλοίου που γέμισε με πετρέλαιο τον Σαρωνικό

Με τον Θεόδωρο Κουντούρη στο ρόλο του προέδρου, αντιπρόεδρο τον γιο του, Φίλιππο, Member οf Board Directors την Ευαγγελία Κουντούρη, και γραμματέα την Ασπασία Κουντούρη, γίνεται αντιληπτό πως η εταιρεία FOS Petroleum S.A είναι μία οικογενειακή επιχείρηση.

Κουντούρης

Στον στόλο της άνηκε και το «Αγία Ζώνη ΙΙ» που καταστρέφει μέρα με τη μέρα τον Σαρωνικό. Το δεξαμενόπλοιο που ευθύνεται για την τεράστια οικολογική καταστροφή στην Αττική και εξαιτίας του, έχει «μαυρίσει» πέρα από την Σαλαμίνα, όλη την ακτογραμμή από τον Πειραιά μέχρι και την Βούλα, ήταν το ένα από τα τρία πλοία της εταιρείας και είχε κατασκευαστεί το 1972.

Αποποίειται τις ευθύνες η εταιρεία

Συγκεκριμένα ο πρόεδρος της εταιρείας -της οποίας το σλόγκαν «ΠΟΙΟΤΗΤΑ – ΣΥΝΕΠΕΙΑ – ΕΥΘΥΝΗ» δεν ανταποκρίθηκε στην πραγματικότητα- Θεόδωρος Κουντούρης, μιλώντας στο Live News του «Έψιλον» και τον Νίκο Ευαγγελάτο, δήλωσε πως για την πετρελαιοκηλίδα ευθύνεται το ρήγμα του Blue Star Patmos, το οποίο είχε προσαράξει ανοιχτά της Ίου, και την Παρασκευή ρυμουλκήθηκε στο λιμάνι του Περάματος για επισκευές.

«Όχι, το καύσιμο αν είχε φύγει, θα είχε πλημμυρίσει όλη η Ελλάδα. Έχει γίνει πάρα πολλή μεγάλη ζημιά, λυπούμαστε γι’ αυτό που έχει γίνει. Από την πρώτη στιγμή δεν σηκώσαμε τα χέρια ψηλά. Αναθέσαμε στα δυο μεγαλύτερα συνεργεία της Ελλάδας να κάνουν αυτή τη δουλειά, που είναι για τις απορρυπάνσεις».

Ο κ. Κουντούρης συνεχίζει λέγοντας πως «δεν μπορεί τώρα το πετρέλαιο που έχει πάει Σαλαμίνα να φύγει να πάει Πειραϊκή μετά. Το πλοίο είναι στεγανοποιημένο από χθες το μεσημέρι. Την Παρασκευή ήρθε άλλο πλοίο που είχε πάθει ρήγμα και ήρθε στο Πέραμα. Ήδη έγινε ρύπανση στο λιμάνι του Περάματος από το συγκεκριμένο πλοίο. Τώρα έχουν… φορτώσει όλη τη ρύπανση σε μας. Το «Blue Star Πάτμος», πέρασε ρυμουλκούμενο, το οποίο ήρθε στο Πέραμα για επισκευές. Είχε διαρροή κατά την διάρκεια της μεθόρμισής του από το νησί (σ.σ. εννοεί την Ίο) εδώ».

«Το δικό σας δηλαδή δεν το παρέσυρε ο αέρας;», ερωτάται στην συνέχεια. Για να απαντήσει: «Όταν αλλάζει ο καιρός… Εδώ στο λιμάνι του Πειραιά γίνονται. Υπάρχουν και άλλα πλοία που έχουν υποστεί κάποιες ζημιές και μπορεί κάποια κομμάτια ρυπάνσεως να είναι και από άλλα πλοία, δεν είναι ότι όλα είναι δικά μας. Δεν βρήκαμε τώρα έναν και τα φορτώνουμε όλα…».

Σαλαμίνα

rupansi poulia 1

«Καταπέλτης» οι καταγελλίες από την ΠΕΝΕΝ

Η Πανελλήνια Ένωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΝΕΝ) εξαπέλυσε βαρύτατες καταγγελίες και βρίσκει εξαιρετικά ύποπτη το πόσο γρήγορα κινήθηκε η πλοιοκτήτρια εταιρεία να διαβεβαιώσει ότι όλα τα πιστοποιητικά του πλοίου ήταν εντάξει.

«Η ανακοίνωση του ΥΕΝ σχετικά με την βύθιση του πλοίου έγινε μετά από 13 ώρες ενώ στην ίδια αυτή ανακοίνωση όλως περιέργως εκείνο το οποίο βγάζει μάτι είναι η βεβιασμένη αναφορά ότι όλα τα πιστοποιητικά του πλοίου είχαν ελεγχθεί και βρέθηκαν εντάξει!!».

«Ταυτόχρονα γεννιούνται σοβαρά ερωτηματικά όπως ότι ενώ το πλοίο ήταν φορτωμένο και έπρεπε σε αυτό να υπάρχει πλήρης επάνδρωση του πληρώματος, αντίθετα έλειπαν 9 από τα 11 μέλη του πληρώματος!!» και συνεχίζει λέγοντας πως «οι προδιαγραφές των πλοίων αυτής της ηλικίας, σε συνδυασμό με την μεταφορά και επεξεργασία πετρελαιοειδών μέσα και γύρω από το λιμάνι του Πειραιά τα καθιστά εξαιρετικά επικίνδυνα για την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας και ειδικότερα για την πρόκληση θαλάσσιας ρύπανσης σε περίπτωση ναυτικού ατυχήματος», καταγγέλλει η ΠΕΝΕΝ.

Απάντηση της Blue Star Ferries

Ο επιτελικός εμπορικός διευθυντής της Blues Star Ferries Διονύσης Θεοδωράτος απάντησε στις κατηγορίες που εξαπέλυσε ο κ. Κουντούρης και δήλωσε στο paraskhnio.gr τα εξής: «Με έκπληξη ακούσαμε τις δηλώσει του πλοιοκτήτη του «Αγία Ζώνη ΙΙ. Θεωρούμε τις κατηγορίες αυτές ανυπόστατες και αβάσιμες, και δεν έχουν καμμία σχέση με την πραγματικότητα. Ο κ. Κουντούρης προσπαθεί να αποπροσανατολίσει την κοινή γνώμη από το πραγματικό συμβάν. Ως εταιρεία επιφυλασσόμεθα επί παντός νόμιμου δικαιώματός μας για τη συκοφαντική δυσφήμηση που δεχθήκαμε».

Ανακοίνωση-μαρτυρία εξέδωσε η «Ελληνικός Νηογνώμων Α.Ε.».

«Σχετικά με τη διασπορά ανυπόστατων φημών για το δεξαμενόπλοιο Αγία Ζώνη ΙΙ, η Ελληνικός Νηογνώμων Α.Ε. ενημερώνει ότι το εν λόγω δεξαμενόπλοιο δεν έχει επιθεωρηθεί και δεν κατέχει οποιοδήποτε πιστοποιητικό αξιοπλοΐας εκδοθέν από τον Ελληνικό Νηογνώμονα», σημειώνεται.

Τι απαντάει η εταιρεία του Αγία Ζώνη II

Μέσω ανακοίνωσης που εξέδωσε  η εταιρεία, της οποίας ηγείται ο κ. Κουντούρης, αναφέρεται στην βύθιση του δεξαμενόπλοιου αλλά στις κινήσεις που έχει ακολουθήσει μέχρι στιγμής. Ταυτόχρονα απάντησε και στα όσα προσάπτουν στην εταιρεία για το πόσο αξιόπλοο ήταν το πλοίο.

Παρατίθεται αυτούσιο το Δελτίο Τύπου:

Πέραμα, 14 Σεπτεμβρίου 2017

Όπως είναι γνωστό έχουμε δώσει εντολή στην εταιρεία ΣΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ να εξαντλήσει όλα τα μέσα και το ανθρώπινο δυναμικό ώστε να περιοριστεί η ρύπανση.

Παρακολουθούμε με αγωνία την εξέλιξη όπως όλοι. Όμως το συμβάν είναι τραγικό και δεν συγχωρείται η εκμετάλλευσή του από κανέναν. Οι δηλώσεις διαφόρων «ειδικών και μη» περί των δήθεν αιτιών του ναυαγίου παραπληροφορούν το κοινό και δημιουργούν εντυπώσεις που δεν βοηθούν ούτε στο έργο της απορρύπανσης,ούτε στην διαλεύκανση της αλήθειας, που πρώτοι εμείς επιθυμούμε να αποκαλυφθεί αφού η οικονομική καταστροφή της εταιρείας μας εκ του συμβάντος είναι ανυπολόγιστη.

Αν και οι περιστάσεις δεν ενδείκνυνται για αντιπαραθέσεις, οφείλουμε προς υπεράσπιση τουλάχιστον των εργαζομένων στην εταιρεία μας, να επαναλάβουμε ότι το πλοίο είχε τα πιστοποιητικά του εν ισχύ και ΚΑΜΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΠΟΤΕ ΕΝΩΠΙΟΝ ΑΡΧΗΣ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΝΑΥΤΙΚΟ σχετικά με την αξιοπλοΐα του Δ/Ξ’’ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ ΙΙ’’.

Όποιος έχει αποδείξεις για το αντίθετο, τις οποίες τόσα χρόνια δεν κατέθεσε πουθενά θα πρέπει να τις προσκομίσει τώρα ενώπιον των αρμόδιων αρχών, αντί να εμπαίζει δια της διασποράς ψευδών ειδήσεων πρώτα τις αρχές που είναι κατά νόμο υπεύθυνες για τους ελέγχους των πλοίων, την εταιρεία που υπέστη την ζημία και βεβαίως τους επιχειρηματίες και τους πολίτες που υφίστανται τα αποτελέσματα του ναυαγίου.

Εκ της διευθύνσεως

Πηγή: Mononews.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

1 × 3 =