αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΑυτή η startup θέλει να επαναφέρει τις πωλήσεις στην παραδοσιακή τους μορφή (Τι λέει άραγε η Amazon;)

Αυτή η startup θέλει να επαναφέρει τις πωλήσεις στην παραδοσιακή τους μορφή (Τι λέει άραγε η Amazon;)

Τα παραδοσιακά, φυσικά καταστήματα δεν τα πάνε και πολύ καλά στην εποχή μας. Κάτι τέτοιο δεν μοιάζει και πολύ παράξενο, όταν κυριαρχούν online πλατφόρμες όπως η Amazon. Γιατί να σηκωθείς και να πας μέχρι το μαγαζί για αγορές, όταν μπορείς να το κάνεις με ένα κλικ από τον καναπέ του σπιτιού σου; «Τα καταστήματα του παρελθόντος, μπορεί να είναι ήδη νεκρά» σημείωσε σε πρόσφατη έρευνα της η εταιρία PwC.

Και ενώ όλοι πιστεύουν ότι η ώθηση προς τα μπροστά και η καινοτομία, συνδέετε απαραίτητα με τις online πωλήσεις, έρχεται μια startup να μας κάνει να σκεφτούμε λίγο περισσότερο. Είναι η Brickwork. η οποία προωθεί τις πωλήσεις με τον παραδοσιακό τρόπο. Εστιάζοντας κυρίως στα παντοπωλεία και τα βιβλιοπωλεία. Η εταιρία βοηθά εταιρία να πωλούν απευθείας τα προϊόντα τους και έχει δημιουργήσει πολλούς εκθεσιακούς χώρους σε ΗΠΑ και Καναδά.

Η ιδιαίτερη startup ιδρύθηκε το Νοέμβριο του 2013 από τον David Munczinski. Πιο πριν, ο ίδιος είχε εργαστεί ως Marketing Manager στον κολοσσό Ralph Lauren. Το μότο της Brickwork είναι ξεκάθαρο: Δώστε στους λιανοπωλητές τα εργαλεία, έτσι ώστε να μετατρέψουν το traffic στις online πωλήσεις, σε πωλήσεις με τον παραδοσιακό τρόπο.

Η εταιρία απασχολεί σήμερα 30 εργαζομένους, όπως αναφέρει το inc.com. Αλλά μισό λεπτό, ποιος θα εμπιστευόταν ένα τέτοιο project, εν έτη 2017; Πολλοί και καλοί, από ότι φαίνεται. Αφού η Brickwork συνεργάζεται με μεγάλα brands όπως: Nike, J. Crew, Bonobos, Urban Outfitters, και Kate Spade. Επίσης, έχει «σηκώσει» 8 εκατ. δολάρια σε χρηματοδοτήσεις μέχρι τώρα.

Ο ιδρυτής της Brickwork, David Munczinski

Παράλληλα, η startup προσφέρει το απαραίτητο software έτσι ώστε οι πωλητές να οργανώσουν κατάλληλα τα websites τους. Με διευθύνσεις, στοιχεία επικοινωνίας και πρόγραμμα για διάφορα events, στα οποία πωλούνται προϊόντα. Κανονικά, με άμεση επαφή μεταξύ του πωλητή και του πελάτη.

Το σκεπτικό του David Munczinski λέει το εξής: Αν καταφέρεις να δημιουργήσεις μια καλή web εμπειρία γύρω από ένα φυσικό κατάστημα, είναι πιο πιθανό κάποιος να σηκωθεί από τον καναπέ του και να έρθει σε εσένα για να αγοράσει κάτι. Να ενημερώνεις δηλαδή για τα νέα προιόντα που βγάζεις, για το πως να κλείσει ένα ραντεβού με ένα πωλητή ή ακόμα και για τη μουσική που παίζει στο κατάστημα. Είναι η « pre-visit experience» όπως την ονομάζει με μια φράση.

«Στην πραγματικότητα, το κάνουν ακόμα και εταιρίες όπως η Apple, η Nike ή τα Starbucks. Είναι ανταγωνιστικές επειδή εστιάζουν την στρατηγική τους στη pre-visit experience. Ωστόσο, είναι ακόμα νωρίς» λέει ο David Munczinski. Ωστόσο, πιστεύει ότι φτάνουμε όλο και πιο κοντά σε αυτό το concept, και στο κοντινό μέλλον, οι πωλήσεις θα λειτουργούν με αυτόν τον «κάτι από τα παλιά» τρόπο.

 

 

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

twelve + seven =