αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΑυτή η ιδρύτρια έχει πάρει πτυχίο από το Columbia, αλλά θεωρεί ότι η «startup διαδρομή» της έχει προσφέρει περισσότερα

Αυτή η ιδρύτρια έχει πάρει πτυχίο από το Columbia, αλλά θεωρεί ότι η «startup διαδρομή» της έχει προσφέρει περισσότερα

H επιχειρηματίας Steph Korey έχει πάρει το πτυχίο της από το Columbia Business School. Κι όμως θεωρεί ότι κάτι άλλο, της έχει προσφέρει περισσότερα «εφόδια» στη ζωή της. Είναι αυτό που ονομάζει ως… «start-up grad school». Η ίδια δεν είναι ένα τυχαίο άτομο. Έχει εργαστεί για τις εταιρίες Warby Parker και Casper, ενώ στη συνέχεια ίδρυσε την δική της startup με το όνομα Away.

Η Steph Korey ξεκαθαρίζει ότι τόσο το πτυχίο όσο και η εργασιακή εμπειρία είναι σημαντικά, για διαφορετικούς λόγους. Ωστόσο, αν έπρεπε να διαλέξει ένα από τα δύο, θα επέλεγε την εργασιακή εμπειρία, όπως τονίζει στο CNBC. Το «start-up grad school» είναι, όπως λέει, πιο χρήσιμο από το MBA που έχει πάρει από το Columbia.

Είναι αλήθεια ότι στην παραδοσιακή Εκπαίδευση, μπορείς να μάθεις πράγματα σαν π.χ. για το μάρκετινγκ ή το πως να κάνεις scale κάποιες επιχειρηματικές δομές. Ακόμα κι έτσι όμως, «δεν συγκρίνονται με αυτά που μπορείς να μάθεις κάνοντας την δουλειά», τονίζει η ίδια.

H «εκτόξευση» της Away μέσα από τα social media

H Away είναι μια startup που δημιουργήθηκε τον Φεβρουάριο του 2016. Κατασκευάσει βαλίτσες, τις πουλά online και έχει καταφέρει να «πιάσει» μια μεγάλη μερίδα από τους λεγόμενους Millennials. Έκανε πωλήσεις αξίας 48 εκατ. δολαρίων το 2017. Ενώ μέχρι σήμερα έχει σηκώσει 31 εκατ. δολάρια σε χρηματοδοτήσεις.

Λάνσαρε το πρώτο προϊόν της στις αρχές του 2016 και μέχρι το τέλος του έτους κατάφερε να κάνει συνολικές πωλήσεις πάνω από 10 εκατ. δολάρια. Ένα τρομερό success story, μέσα σε ελάχιστον χρονικό διάστημα. Τίποτα όμως δεν θα είχε συμβεί, αν η CEO Steph Korey και η συνιδρύτρια Warby Parker, δεν επένδυαν αμέσως στο Instagram. Μαζί τους και η 23χρονη Emma Bates, που είναι η Head of Global Marketing and Operations.

«Έχουμε μια ομάδα ανθρώπων, που προέρχεται από την εποχή που βρίσκεις πράγματα στο Instagram και τα αγοράζεις. Τα πράγματα που ψωνίζουν, τα βρίσκουν μέσα από ψηφιακά κανάλια» λέει η Steph Korey.

Το 90% των πωλήσεων της Away, γίνεται μέσω του website της. Και το βασικό κανάλι που παραπέμπει εκεί, είναι η σελίδα της στο Instagram. Η Bates, πριν αφοσιωθεί στην Away, είχε το δικό της blog στην Βρετανία. «Το blog μου ξεκίνησε για πλάκα, σαν ένα side project ενώ ήμουν στο σχολείο. Κατάφερα να το αναπτύξω και να γίνω μια social influencer. Όταν ξεκίνησα να δουλεύω για την Away, είχα ήδη την εμπειρία στο το πως να δημιουργήσω μια κοινότητα» λέει στο Forbes η ίδια. Αυτή μάλιστα πρότεινε να ακολουθήσουν και την στρατηγική, εστιασμένη στο Instagram.

Οι νεαρές κοπέλες έχουν καταλάβει κάτι πολύ σημαντικό: Ότι οι σημερινοί νέοι έχουν μεγαλώσει μέσα σε ένα περιβάλλον, πλήρως προσαρμοσμένο στις νέες τεχνολογίες και στα social media. Όλα τριγυρίζουν εκεί. Άρα εκεί υπάρχουν και οι επιχειρηματικές ευκαιρίες. Είναι πιο εύκολο για μια 20χρονη να αγοράσει μια βαλίτσα επειδή την είδε μπροστά στην οθόνη της, στο Instagram, από ότι να τύχει να την δει σε κάποια βιτρίνα φυσικού μαγαζιού. Τα social media είναι εδώ και έχουν αλλάξει τα δεδομένα μια για πάντα.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

eighteen + eight =