αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΑπό το γκαράζ, στον «θρόνο» του ηλεκτρονικού εμπορίου: Ένα βίντεο του Bloomberg ξεδιπλώνει τη ζωή του Jeff Bezos

Από το γκαράζ, στον «θρόνο» του ηλεκτρονικού εμπορίου: Ένα βίντεο του Bloomberg ξεδιπλώνει τη ζωή του Jeff Bezos




Το έχουμε ξανά πει: Ένα απαραίτητο στοιχείο για να φτάσεις στην επιχειρηματική επιτυχία, είναι να βλέπεις μπροστά. Δεν μπορούν όλοι να το κάνουν. Το Jeff Bezos αναμφίβολα είχε αυτό το skill. Ξεκίνησε την Amazon σε ένα γκαράζ, το μακρινό 1994. Τότε που το ίντερνετ και το ηλεκτρονικό εμπόριο ήταν σε πολύ πιο αρχικό στάδιο. Social media δε υπήρχαν.

Το αρχικό όνομα της επιχείρησης του, που τότε πούλαγε βιβλία, ήταν «Cadabra». Στη συνέχεια το άλλαξε σε «Amazon» για πολλούς λόγους. Αλλά κυρίως γιατί σκέφτηκε πως έτσι θα εμφανίζεται στην κορυφή κάθε αλφαβητικής αναζήτησης.

Ένα νέα βίντεο του Blοomberg, ξεδιπλώνει όλη τη διαδρομή του διάσημου επιχειρηματία, μέχρι τον «θρόνο» του ηλεκτρονικού εμπορίου. Φυσικά, στη διαδρομή προέκυψαν και άλλα projects πέρα από την Amazon. Όπως η Washignton Post και η διαστημική Blue Origin.

Είναι επίσης χαρακτηριστικό, ότι σε ηλικία μόλις 26 ετών κατείχε ήδη διευθυντικές θέσεις σε άλλες εταιρίες. Μέχρι που ήρθε σε επαφή με το ίντερνετ. Και αποφάσισε ότι πρέπει να κάνει το δικό του μεγάλο βήμα προς το μέλλον.

«Ότι κι αν είναι αυτό που θέλεις να κάνεις, θα είναι ένα ρίσκο για τη ζωή σου. Το ρίσκο είναι ένα απαραίτητο συστατικό της προόδου», έλεγε ο Jeff Bezos το 2001.

Η εταιρία του ίδιου αναπτύχθηκε δυναμικά. Επεκτάθηκε πέρα από τα βιβλία και brands όπως το Amazon Prime, Amazon Alexa και Amazon Studios έκαναν την εμφάνιση τους και μπήκαν στην ίδια «επιχειρηματική οικογένεια». Πρόσφατα, η Amazon προχώρησε επίσης στην μεγάλη εξαγορά της Whole Foods. Και η ιστορία συνεχίζεται…


ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

2 × 2 =