αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΑπό την Αθήνα μέχρι την Βοστώνη: Η ελληνική startup Zoottle μετατρέπει το wifi των ξενοδοχείων σε εργαλείο μάρκετινγκ

Από την Αθήνα μέχρι την Βοστώνη: Η ελληνική startup Zoottle μετατρέπει το wifi των ξενοδοχείων σε εργαλείο μάρκετινγκ

Πώς μπορεί το WiFi ενός ξενοδοχείου να μετατραπεί σε πλατφόρμα επικοινωνίας για τους επισκέπτες και αποτελεσματικό εργαλείο μάρκετινγκ; Με τον απλό στη σύλληψη αλλά άκρως ευρηματικό και προηγμένο τεχνολογικά τρόπο που ανέπτυξε η ελληνική startup εταιρεία Zoottle.

Το ομώνυμο εργαλείο έχει εγκατασταθεί σε περισσότερες από 300 ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και τουριστικούς οργανισμούς εντός κι εκτός Ελλάδας. Σε λιγότερα από πέντε χρόνια από την ίδρυσή της, η Zoottle έχει κατορθώσει να επεκταθεί διεθνώς και σήμερα διαθέτει γραφεία στην Αθήνα, τη Βοστώνη και το Λονδίνο, ενώ συνολικά αριθμεί 400 πελάτες σε οκτώ χώρες.

Η πλατφόρμα digital marketing βασίζεται στην παροχή WiFi στους επισκέπτες του ξενοδοχείου. Η πρόσβαση παρέχεται δωρεάν αρκεί να χρησιμοποιήσουν οι πελάτες το email τους ή τον λογαριασμό τους στα κοινωνικά δίκτυα (Facebook ή Twitter). Με αυτό τον τρόπο, οι συνεργαζόμενες επιχειρήσεις αποκτούν πρόσβαση σε μια σειρά χρηστικών εργαλείων προώθησης και επικοινωνίας με το κοινό τους.

Μεταξύ αυτών, περιλαμβάνονται οι ενέργειες και μηχανισμοί remarketing και in-bound marketing, η αύξηση των οργανικών αποδεκτών newsletter και καμπάνιες μέσω email, οι έρευνες ικανοποίησης σε πραγματικό χρόνο, η βελτίωση της διασύνδεσης με το brand, αλλά και η πολυπόθητη αύξηση των θετικών σχολίων και η μείωση των αντίστοιχων αρνητικών αναφορών στο Tripadvisor, Holidaycheck κ.ά. και άλλους παρόμοιους μηχανισμούς.

Πηγή: Liberal.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

9 − five =