αρχικηVIRALΑν δεν κοιμάσαι αρκετά, αυτές οι 6 επιπτώσεις που θα δεις στον οργανισμό σου

Αν δεν κοιμάσαι αρκετά, αυτές οι 6 επιπτώσεις που θα δεις στον οργανισμό σου

Λένε πως το 8ωρο του ύπνου που κάνεις 11 το βράδυ με 7 το πρωί είναι αναντικατάστατο. Παρόλ’ αυτά, όλοι ξέρουμε πως είναι σχεδόν αδύνατο να υιοθετήσουμε αυτό το πλάνο ξεκούρασης καθημερινά. Λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων και όχι μόνο.

Παρόλ’ αυτά, το οκταωράκι σου καλό είναι να μην το χάνεις, διότι ο οργανισμός σου δεν τα σηκώνει αυτά. Δες τι μπορεί να πάθεις αν δεν κοιμάσαι αρκετά, όπως σημειώνει το Ladylike.gr.

1. Δείχνεις κουρασμένος

Πέρα απ’ το ότι είσαι κουρασμένος, αποκλείεται η έλλειψη ύπνου να μη φανεί και στο πρόσωπό σου. Αν κάνεις σερί ξενύχτια, αυτό θα φανεί στα μάτια και την επιδερμίδα σου, ενώ δεν αποκλείεται να εμφανίσεις και σπυράκια.

2. Μπορεί να γίνεις πιο επιρρεπής σε ασθένειες

Η μακροχρόνια έλλειψη ύπνου μπορεί να σε κάνει πιο επιρρεπή σε καρδιοπάθειες, υψηλή πίεση και διαβήτη.

3. Ίσως βάλεις κιλά

Οι έρευνες δείχνουν πως όσοι κοιμούνται λιγότερο από επτά ώρες τη νύχτα, συνήθως παίρνουν περισσότερα κιλά κι έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να είναι παχύσαρκοι. Αυτό εκτιμάται πως συμβαίνει επειδή η έλλειψη ύπνου μειώνει τα επίπεδα της λεπτίνης, η οποία είναι η χημική ουσία που σου δημιουργεί το αίσθημα του κορεσμού και τα αυξάνει τα επίπεδα της ορμόνης γκρελίνης που διεγείρει την πείνα.

4. Επηρεάζει τον εγκέφαλό σου

Σίγουρα ξέρεις πώς είναι το κεφάλι σου το πρωί, μετά από ένα ξενύχτι. Μια θολούρα και δυσκολία να συγκεντρωθείς; Αυτό. Η μακροχρόνια έλλειψη ύπνου όμως, μπορεί να οδηγήσει σε κατάθλιψη και άγχος, ακόμα και διπολική διαταραχή. Οι άνθρωποι εκούσια σταματούν ανεπιθύμητες αναμνήσεις στο πλαίσιο μιας απόλυτα υγιούς διαδικασίας. Όταν δεν πραγματοποιείται αυτή η διαδικασία, μπορεί να οδηγήσει σε ψυχιατρικές διαταραχές, συμπεριλαμβανομένης της μετατραυματικής διαταραχής άγχους. Ο ύπνος λέγεται ότι παίζει σημαντικό ρόλο στη διαδικασία αυτή.

5. Αποχαιρέτα τη λίμπιντό σου

Οι έρευνες δείχνουν πως όσοι κοιμούνται λιγότερο, έχουν και πεσμένες σεξουαλικές ορμές, οπότε τώρα έχεις έναν ακόμα λόγο να σβήνεις νωρίτερα τα φώτα.

6. Επηρεάζεται η μνήμη σου

Ο ύπνος βελτιστοποιεί τη διαδικασία όπου συλλέγουμε και ταξινομούμε νέες μνήμες, θυμόμαστε τα σημαντικά και απορρίπτουμε τα άχρηστα.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

five × 3 =