αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΈρχεται το πρώτο outlet στο κέντρο της Αθήνας. Θα περιέχει περίπου 50 καταστήματα

Έρχεται το πρώτο outlet στο κέντρο της Αθήνας. Θα περιέχει περίπου 50 καταστήματα

Στη δημιουργία του πρώτου εκπτωτικού κέντρου (outlet) στο κέντρο της Αθήνας αναμένεται να προχωρήσει, κατά τη διάρκεια των αμέσως προσεχών μηνών, ο όμιλος Χαραγκιώνη, εντός του Athenian Capitol, του ακινήτου που βρίσκεται στη συμβολή των οδών 3ης Σεπτεμβρίου και Ιουλιανού, όπου φιλοξενείται μεταξύ άλλων και το Μουσείο Αυτοκινήτου. Ο υφιστάμενος σχεδιασμός προβλέπει τη δημιουργία 7.500 τ.μ. καθαρής εκμισθώσιμης επιφάνειας, που θα καλυφθεί από δεκάδες καταστήματα (υπολογίζονται μεταξύ 40 και 50, ανάλογα με τη ζήτηση που θα προκύψει).

Σύμφωνα με τον κ. Θεόδωρο Χαραγκιώνη, πρόεδρο του ομώνυμου ομίλου ανάπτυξης ακινήτων, το νέο outlet αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία έως το τέλος του έτους, περιλαμβάνοντας εκπτωτικά καταστήματα ένδυσης, υπόδησης, ακόμα και ειδών σπιτιού. Δεδομένης της έλλειψης εμπορικών κέντρων, σε σχέση με τη ζήτηση που υπάρχει από τις αλυσίδες, ήδη η ζήτηση κινείται σε πολύ ικανοποιητικό πλαίσιο. Η κίνηση του ομίλου Χαραγκιώνη κρίθηκε αναγκαία, όχι μόνο λόγω της ζήτησης, αλλά και λόγω της ανάγκης να αναπληρωθούν διαθέσιμοι χώροι εντός του ακινήτου, καθώς οι αλυσίδες, που είχαν μισθώσει επιφάνειες στο παρελθόν, αντιμετώπισαν οικονομικά προβλήματα και βρίσκονται σήμερα εκτός αγοράς, όπως π.χ. η Sprider και η Costa Coffee, ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται και η μετατροπή του σούπερ μάρκετ Carrefour σε «Σκλαβενίτης».

Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόκειται το πρώτο outlet που δημιουργείται στο κέντρο της Αθήνας, με αποτέλεσμα να υπάρχουν υψηλές προσδοκίες για την προσέλκυση σημαντικού αριθμού νέων επισκεπτών, που θα τονώσουν και την επισκεψιμότητα στο ακίνητο. Θετικό είναι επίσης και το γεγονός ότι το κέντρο διαθέτει υπόγειους χώρους στάθμευσης έως 800 οχημάτων, ενώ εξυπηρετείται και από τους ΗΣΑΠ (σταθμός πλ. Βικτωρίας). Υπενθυμίζεται ότι αντίστοιχα εκπτωτικά κέντρα λειτουργούσαν μέχρι σήμερα στις παρυφές της Αττικής (π.χ. Μοσχάτο, Σπάτα κ.λπ.).

Σε κάθε περίπτωση, όπως σημειώνει ο κ. Χαραγκιώνης, η αγορά των εμπορικών καταστημάτων στην Ελλάδα διανύει περίοδο μετασχηματισμού και προσαρμογής στα νέα δεδομένα, καθώς πολλά από τα ακίνητα που βρίσκονται σε δευτερεύουσες εμπορικές περιοχές αναμένεται να εξέλθουν της αγοράς. Αυτό σημαίνει ότι η κατανάλωση θα συγκεντρωθεί σε λιγότερα σημεία της Αττικής, είτε στις πιο δημοφιλείς εμπορικές «πιάτσες» είτε στα εμπορικά κέντρα. «Είναι απίθανο τα μικρά καταστήματα να παραμείνουν ως έχουν. Θα μετατραπούν σταδιακά σε γραφεία, αποθήκες ή γκαράζ», καταλήγει ο κ. Χαραγκιώνης.

Πηγή: Καθημερινή

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

3 − two =