αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΈρευνα: Πως η Google και η Amazon μπορούν να «σβήσουν» από το χάρτη τους παρόχους κινητής τηλεφωνίας

Έρευνα: Πως η Google και η Amazon μπορούν να «σβήσουν» από το χάρτη τους παρόχους κινητής τηλεφωνίας

Έρευνα της Accenture δείχνει πως εάν ένας παγκόσμιος ψηφιακός κολοσσός, όπως η Google ή η Amazon,ξεκινήσει να προσφέρει υπηρεσίες αντίστοιχες με αυτές των παρόχων κινητής τηλεφωνίας, το 44% των ερωτηθέντων θα άφηναν τον τωρινό πάροχό τους, γεγονός το οποίο δημιουργεί ανησυχία για το μέλλον των τηλεπικοινωνιακών παρόχων.

Η εισαγωγή της eSIM επιφέρει νέες προκλήσεις για τους Τηλεπικοινωνιακούς Παρόχους, καθώς η εναλλαγή μεταξύ τους γίνεται ακόμα ευκολότερη. Η έρευνα έδειξε πως το 68% των καταναλωτών θα ενδιαφερόταν να χρησιμοποιήσει μια συσκευή με eSIM με το 50% να δηλώνει ότι θα το προτιμούσε λόγω της δυνατότητας εναλλαγής παρόχων ευκολότερα και γρηγορότερα για φθηνότερα προγράμματα κλήσεων ή δεδομένων, επιταχύνονταςτον αγώνα δρόμου για συνδεσιμότητα και δεδομένα και μετατρέποντας περαιτέρω τη βασική δραστηριότητα των τηλεπικοινωνιακών παρόχων σε «commodity».Επιπρόσθετα, ο ανταγωνισμός θα αυξηθεί καθώς νέοι παίκτες εισέρχονται στην αγορά, ενσωματώνοντας τις eSIM στις συσκευές στο στάδιο της παραγωγικής διαδικασίας, προσπερνώντας έτσι τον πάροχο δικτύου και προσεγγίζοντας απευθείας τον τελικό πελάτη.

«Η παροχή τηλεπικοινωνιών υπηρεσιών γίνεται ολοένα και περισσότερο commodityκαι ως αποτέλεσμα οι πάροχοι θα πρέπει να επιταχύνουν δραματικά την είσοδό τους σε νέες αγορές, διαφορετικά οι ευκαιρίες θα χαθούν» δήλωσε ο Francesco Venturini, GlobalIndustryManagingDirectorforMedia&CommunicationsτηςAccenture. «Υπάρχουν ώριμες ευκαιρίες προς αξιοποίηση, αρκεί οι Τηλεπικοινωνιακοί Πάροχοι να επενδύσουν στη βασική τους δραστηριότητα, ώστε να παραμείνει υγιής, ενώ παράλληλα να επιταχύνουν την καινοτομία και να επεκτείνουν τη δυνατότητα παροχής νέων ψηφιακών υπηρεσιών, προσφέροντας πραγματική αξία στους πελάτες τους. Για να γίνει αυτό, πρέπει να αλλάξουν το λειτουργικό μοντέλο τους και να αποδεσμευτούν από τα στεγανά στα οποία λειτουργούν έως τώρα, προκειμένου να μπορούν να κινηθούν με την απαραίτητη ταχύτητα και προσαρμοστικότητα».

Η ευκαιρία για τους Τηλεπικοινωνιακούς Παρόχους: Ψηφιακό οικοσύστημα στο σπίτι

Μια σημαντική διαφοροποίηση των τηλεπικοινωνιακών παρόχων σε σχέση με τους ψηφιακούς κολοσσούς είναι ο πλούτος των δεδομένων που διαθέτουν. Εάν αξιοποιήσουν αυτά τα δεδομένα προς όφελος τους, μέσω analytics, θαέχουν τη δυνατότητα να αναπτύξουν μια ευρεία γκάμα καινοτόμων υπηρεσιών με σημαντικό οικονομικό αντίκτυπο και να βελτιώσουν περαιτέρω την εμπειρία του πελάτη.

Ένας τομέας που αυτό μπορεί να εφαρμοστεί είναι το ψηφιακό βίντεο, το οποίο έχει αυξανόμενη ζήτηση και δίνει την ευκαιρία για τη δημιουργία νέων εσόδων όχι μόνο από το περιεχόμενο, αλλά και από την ψηφιακή διαφήμιση. Με το 37% των ερωτηθέντων να δηλώνουν ότι θα απευθύνονταν σε τηλεπικοινωνιακούς παρόχους για κανάλια συνδρομητικής τηλεόρασης και το 34% για υπηρεσίες Video-On-Demand, η πόρτα είναι διάπλατα ανοιχτή για τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους να πετύχουν στον τομέα αυτό.

Το InternetofThings(ΙοΤ) δημιουργεί επίσης νέες ευκαιρίες ανάπτυξης και προσφοράς νέων υπηρεσιών για τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους. Καθώς είναι ακόμααρχή, το διασυνδεδεμένο σπίτι, το οποίο εν πολλοίς σχετίζεται με την επικοινωνία machine-to-machineπροσφέροντας εξοικονόμηση χρόνου και κόστους στους καταναλωτές, γίνεται πολύ γρήγορα πραγματικότητα. Αλλά με τόσες πολλές διασυνδεδεμένες συσκευές να εμφανίζονται διαρκώς, οι καταναλωτές αντιμετωπίζουν προβλήματα διαλειτουργικότητας, χρήσης και ασφάλειας.

Η έρευνα έδειξε ότι παρόλο που οι καταναλωτές επενδύουν στη διασυνδεδεμένη τεχνολογία, περισσότεροι από τους μισούς (54%) αντιμετωπίζουν διάφορες προκλήσεις. Τα συνήθη θέματα περιλαμβάνουν πολυπλοκότητα χρήσης (14%), αδυναμία σύνδεσης στο διαδίκτυο (13%), πρόβλημα εγκατάστασης (12%), και άλλα όπως έλλειψη προσωποποίησης, θέματα απορρήτου ή εξυπηρέτησης πελατών.

Το σπίτι γίνεται πλέον ένα διασυνδεδεμένο και εξατομικευμένο οικοσύστημα υπηρεσιών και οι τηλεπικοινωνιακοί οργανισμοί έχουν τη σημαντική ευκαιρία να αποτελέσουν αυτοί το μοναδικόπάροχο που θα το διαχειρίζεται:

  • Το 71% των online καταναλωτών παγκοσμίως που έχουν ή σκοπεύουν να εγκαταστήσουν διασυνδεδεμένες οικιακές συσκευές/υπηρεσίες θα επέλεγαν έναν τηλεπικοινωνιακό πάροχο, εάν τις προσέφερε.
  • Οι τηλεπικοινωνιακοί οργανισμοί έχουν λάβει τη δεύτερη θέση ως προτιμώμενοι πάροχοιγια υπηρεσίες εκπαίδευσης και εκμάθησης, παρακολούθησης σπιτιού, online ασφάλειας και αποθήκευσης για έξυπνες συσκευές και υπηρεσίες.
  • Το 49% των καταναλωτών θα επέλεγε έναν τηλεπικοινωνιακό πάροχο για διασυνδεδεμένες υπηρεσίες υγείας.

«Ο αγώνας δρόμου γίνεται για την καλύτερη εξυπηρέτηση του αναπτυσσόμενου και εξελισσόμενου οικιακού οικοσυστήματος», δήλωσε ο Venturini. «Όμως, με την ανάπτυξη του ανταγωνισμού, εάν οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι δεν προβούν στις απαραίτητες αλλαγές για προσφορά υπερ-εξατομικευμένων υπηρεσιών άμεσα, αντιμετωπίζουν τον κίνδυνο να χάσουν μερίδιο αγοράς και να μετατρεπούν σεοργανισμούς που θα προσφέρουν απλά συνδεσιμότητα χωρίς προστιθέμενη αξία, γεγονός το οποίο μεταφράζεται σε συρρίκνωση των εσόδων».

Μεθοδολογία της έρευνας

Μεταξύ Οκτωβρίου και Νοεμβρίου 2016, η Accenture διεξήγαγε διαδικτυακή έρευνα σε περίπου 26.000 καταναλωτές από 26 χώρες: Αυστραλία, Βραζιλία, Καναδάς, Κίνα, Δημοκρατία της Τσεχίας, Γαλλία, Γερμανία, Ουγγαρία, Ινδία, Ιρλανδία, Ιταλία, Μεξικό, Ολλανδία, Πολωνία, Ρουμανία, Σαουδική Αραβία, Σιγκαπούρη, Σλοβακία, Ν. Αφρική, Ισπανία, Σουηδία, Τουρκία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ηνωμένο Βασίλειο και Ηνωμένες Πολιτείες. Το δείγμα σε κάθε χώρα ήταν αντιπροσωπευτικό του online πληθυσμού της. Οι ηλικίες των ερωτηθέντων κυμαίνονταν από 14-55 και άνω. Η έρευνα και η μοντελοποίησητων σχετικών δεδομένων, ποσοτικοποιεί την αντίληψη των καταναλωτών περί ψηφιακών συσκευών, περιεχομένου και υπηρεσιών, μοτίβων αγορών, προτίμησης και εμπιστοσύνης των παρόχων υπηρεσιών και το μέλλον του διασυνδεδεμένου τρόπου ζωής τους.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

10 − 2 =